Top LeaderBoard

יום שישי, 8 ביוני 2012

.Michael Jackson: Black Or White                                                

מייקל ג'קסון: שחור או לבן.




,I Took My Baby
לקחתי את נערתי,
.On A Saturday Bang
ליציאה בערב שבת.
Boy Is That Girl With You
נער האם הנערה הזו איתך?
Yes We're One And The Same
כן אנו "גוף אחד".


,Now I Believe In Miracles
אני מאמין בניסים,
And A Miracle
ונס
.Has Happened Tonight
קרה הלילה.


;But, If
ואם,
'You're Thinkin
את חושבת
,About My Baby
על נערתי,
;It Don't Matter If You're
זה לא משנה אם את;
.Black Or White
שחורה או לבנה.


They Print My Message
הדפיסו את מסרי
.In The Saturday Sun
בסאטרדיי סאן.
I Had To Tell Them
הייתי צריך להגיד להם
.I Ain't Second To None
שאני לא סוג ב'.


And I Told About Equality
ודברתי על שוויון,
An It's True
וזה נכון
Either You're Wrong
אם אתה טועה
.Or You're Right
או צודק.


But, If
ואם
'You're Thinkin
את חושבת
,About My Baby
על נערתי,
It Don't Matter If You're
זה לא משנה אם את
.Black Or White
שחורה או לבנה.


I Am Tired Of This Devil
נמאס לי מהשד הזה,
I Am Tired Of This Stuff
נמאס לי מכל זה.
,I Am Tired Of This Business
נמאס לי מההתעסקות הזו,
So When The
אז
Going Gets Rough
כשהענינים נעשים מסובכים.
I Ain't Scared Of
אני לא פוחד מ
,Your Brother
אחיך,
.I Ain't Scared Of No Sheets
אני לא פוחד מגליונות(עיתונים).        .
I Ain't Scare Of Nobody
אני לא פוחד מאף אחד
Girl When The
נערה כשהענינים
Goin' Gets Mean
נהיים אכזריים.



[L. T. B. Rap Performance]
[ביצוע של אל.טי.בי. ראפ]

,Protection
הגנה,
For Gangs, Clubs
לכנופיות, מועדונים
And Nations
ולאומים.
Causing Grief In
גורמים ליגון
.Human Relations
ביחסים בין בני אדם.
,It's A Turf War
זו מלחמת טרף,
.On A Global Scale
בסדר גודל עולמי.
I'd Rather Hear Both Sides
.Of The Tale
הייתי רוצה לשמוע את שני הצדדים
של הסיפור.
;See, It's Not About Races
תראה, זה לא על גזעים;
,Just Places
רק מקומות,
.Faces
פנים.
Where Your Blood
מאיפה שהדם שלך
,Comes From
בא,
.Is Where Your Space Is
זו היא החלקה שלך.
I've Seen The Bright
ראיתי את האור
,Get Duller
נעשה חיוור,
I'm Not Going To Spend
אני לא מתכוון להעביר
.My Life Being A Color
את חיי בלהיות צבע.


[Michael]
[מייקל]

,Don't Tell Me You Agree With Me
אל תאמר לי שאתה מסכים איתי,
.When I Saw You Kicking Dirt In My Eye
כשראיתי אותך "יורק לי בפנים".


;But, If
ואם;
,You're Thinkin' About My Baby
על נערתי,
.It Don't Matter If You're Black Or White
זה לא משנה אם את שחורה או לבנה.


,I Said If
אם,
You're Thinkin' Of
את חושבת
;Being My Baby
להיות חברתי;
.It Don't Matter If You're Black Or White
זה לא משנה אם את שחורה או לבנה.


,I Said If
אם,
You're Thinkin' Of
אתה חושב
;Being My Brother
להיות אחי;
It Don't Matter If You're
זה לא משנה אם אתה;
.Black Or White
שחור או לבן.


;Ooh, Ooh
אוו, אוו;
Yea, Yea, Yea Now
כן, כן,כן עכשיו.
;Ooh, Ooh
אוו, אוו;
.Yea, Yea, Yea Now
כן, כן, כן,עכשיו.


;It's Black, It's White
זה שחור, זה לבן;
It's Tough For You
זה קשה לך
.To Get By
להסתדר.
.It's Black , It's White, Whoo
זה שחור, זה לבן, אוו.


;It's Black, It's White
זה שחור, זה לבן;
It's Tough For You
זה קשה לך
To Get By
להסתדר.
.It's Black , It's White, Whoo
זה שחור זה לבן, אוו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה