Top LeaderBoard

יום חמישי, 21 ביוני 2012

. Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
רובים ושושנים – ילדה מתוקה שלי.



She's got a smile that it seems to me,
יש לה חיוך שנראה לי,
Reminds me of childhood memories.
מזכיר לי זיכרונות ילדות.
Where everything,
היכן שהכול,
Was as fresh as the bright blue sky.
היה צח כמו השמיים הכחולים הבהירים.
Now and then when I see her face,
מפעם לפעם כשאני רואה את פנייה,
She takes me away to that special place.
היא לוקחת אותי הרחק למקום המיוחד ההוא.
And if I stare too long,
ואם אביט זמן רב מידי,
I'd probably break down and cry.
בטח אשבר ואבכה.

woah oh oh,
אוו, הו הו,
Sweet child o' mine.
ילדה מתוקה שלי.
woah oh oh oh,
אוו הו הו הו,
Sweet love of mine.
אהבה מתוקה שלי.



She's got eyes of the bluest skies,
יש לה עיניים כמו השמיים הכחולים,
As if they thought of rain.
כאילו הם חושבים על גשם.
I hate to look into those eyes,
אני שונא להביט אל תוך עיניים אלו,
And see an ounce of pain.
ולראות גרם של כאב.
Her hair reminds me of a warm safe place,
שערה מזכיר לי מקום חמים ובטוח,
Where as a child I'd hide.
היכן שבתור ילד התחבאתי.
And pray for the thunder,
והתפללתי שהרעם,
And the rain;
והגשם;
To quietly pass me by.
יעברו אותי בשקט.

woah oh oh,
או הו הו,
Sweet child o' mine.
ילדה מתוקה שלי.
woah oh oh oh,
אוו הו הו הו,
Sweet love of mine.
אהבה מתוקה שלי.



woah oh oh oh,
אוו הו הו הו,
Sweet child o' mine.
ילדה מתוקה שלי.
woah, yeah;
אוו, כן;
 Woha, sweet love of mine.
אוו, אהבה מתוקה שלי.

Where do we go,
לאן נלך,
Where do we go now;
לאן נלך עכשיו;
Where do we go?
לאן נלך?
Where do we go,
 לאן נלך,
Where do we go now;
לאן נלך עכשיו;
Where do we go now?
לאן נלך עכשיו?
,Where do we go
לאן נלך,
Sweet child;
ילדה מתוקה;
O, Where do we go now?
הו, לאן נלך עכשיו?
,ah ah aiai ai ai
אה אה איי איי איי,
;Where do we go now
לאן נלך עכשיו;
Where do we go;
לאן נלך;
Where do we go now?
לאן נלך עכשיו?
Where do we go,
לאן נלך,
where do we go now?
לאן נלך עכשיו?
Where do we go,
לאן נלך,
where do we go now?
לאן נלך עכשיו?
now now now now now now now.
עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו.
sweet child,
ילדה מתוקה,
sweet child of mine.
ילדה מתוקה שלי.



עוד על השיר:
מעניין במוסיקה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה