Top LeaderBoard

יום רביעי, 6 ביוני 2012


. UB40 - Here I Am (Come And Take Me)
יו. בי. 40 הנני (בואי וקחי אותי).




,I can`t believe that it`s real
איני מאמין שזה אמתי,
.The way that you make me feel
איך שאת גורמת לי להרגיש.
,A burning deep down inside
שריפה עמוק בפנים,
.A love that I cannot hide
אהבה שאיני יכול להסתיר.


,I know it`s you and me baby
אני יודע שזה את ואני יקירה,
.That makes this world go round
שמסובב את העולם.
,And keeping you in love with me baby
ולהשאיר אותך מאוהבת בי יקירה,
.Laying all my troubles down
משכיח את כל בעיותיי.

Here I am babe, come and take me;
הנה אני יקירה, בואי וקחי אותי;
Here I am baby, come on and take me;
הנה אני יקירה, בואי וקחי אותי;
Take me by the hand, ooh show me;
קחי אותי ביד, הו הראי לי;
Here I am baby, oooooaaah.
הנני יקירה, הווו.

It always ends up this way,
זה תמיד מסתיים כך,
Me begging you every day.
אני מתחנן אלייך כל יום.
A love that I cannot have,
אהבה שאיני יכול לממש,
You broke my heart in two halves.
שברת את ליבי לשני חצאים.

I know it`s you and me baby,
אני יודע שזה את ואני יקירה,
That makes this world go round.
שמסובב את העולם.
And keeping you in love with me baby,
ולהשאיר אותך מאוהבת בי יקירה,
Laying all my troubles down.
משכיח את כל בעיותיי.

Here I am babe, come and take me;
הנני יקירה, בואי וקחי אותי;
;Here I am baby, wont ya come and take me
הנני יקירה, הלא תבואי ותיקחי אותי;
Take me by the hand, ooh squeeze me;
תיקחי אותי ביד, הוו אחזני חזק;
Here I am baby, oooooaaah.
הנני יקירה, הווו.

here I am baby, come and take me; Ooh
הו הנני יקירה, בואי וקחי אותי;
Here I am baby, won't ya come on and take me;
הנני יקירה, הלא תבואי ותיקחי אותי;
Take me by the hand, ooh show me;
קחי אותי ביד, הו הראי לי;
Show me what you can.
הראי לי מה את יכולה.
Here I am baby,
הנני יקירה,
;Won't ya take me, take me by the hand
הלא תיקחי אותי, תיקחי אותי ביד;
Take me by the hand, ooh show me;
קחי אותי ביד, הו הראי לי;
Show me what you can.
הראי לי מה את יכולה.
Here I'm baby,
הנני יקירה,
Won't ya  and take me;
הלא תיקחי אותי;
;Take me by the hand
קחי אותי ביד;
;Take me take me while you can
קחי אותי כל עוד את יכולה;
Here I'm baby.
הנני יקירה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה