Top LeaderBoard

יום ראשון, 17 ביוני 2012

. The Beatles - Kansas City / Hey, Hey, Hey, Hey
החיפושיות – (העיר) קנזס/ היי, היי, היי, היי.


;Ah, Kansas city
אה, (העיר) קנזס;
Gonna get my baby back home, yeah, yeah.
אשיב את אהובתי בחזרה הביתה, כן, כן.
I'm going to Kansas City,
אני הולך ל(עיר) קנזס,
Gonna get my baby back home, yeah, yeah.
אשיב את אהובתי בחזרה הביתה, כן, כן.
Well, it's a long, long time since;
כן, עבר הרבה, הרבה זמן מאז;
My baby's been gone.
שאהובתי עזבה.

Ah, Kansas City;
אה, (העיר) קנזס;
Gonna get my baby one time, a-yeah, yeah.
אשיב את אהובתי אחת ולתמיד, כן, כן.
I'm going to Kansas City,
אני הולך ל(עיר) קנזס,
Gonna get my baby one time, yeah, yeah.
אשיב את אהובתי אחת ולתמיד, כן, כן.
It's just a-one, two, three, four;
זה רק, אחד, שתיים, שלש, ארבע;
Five, six, seven, eight, nine.
חמש, שש, שבע, שמונה, תשע.

Hey, hey, hey, hey;
היי, היי, היי, היי;
Hey, baby.
היי, מותק.
Ooh, now, gal Well, gal;
הו, כן, אהובה, כן אהובה;
.I said, yeah, now, pal Well, pal
אני אומר, כן, כן, חבר, כן חבר.
Woah, now, tell me, baby;
אוו, כן, אמרי לי, מותק;
What's been wrong with you?
מה קרה לך?



Hey, hey, hey, hey;
היי, היי, היי, היי;
Hey, now, baby Hey, baby.
היי, כן, מותק היי, מותק.
;ooh, I said, gal Well, gal
הו, אני אומר, אהובה, כן אהובה;
Well, now, now, pal Well, pal.
כן, כן, כן, חבר, כן חבר.
Now, tell me, baby;
כן, אמרי לי, מותק;
?What's been wrong with you
מה קרה לך?



Well, bye-bye Bye-bye, bye-bye, bye-bye;
כן, ביי-ביי ביי-ביי, ביי-ביי, ביי-ביי;
Bye-bye, baby, bye-bye Bye-bye, bye-bye, bye-bye.
ביי-ביי, מותק, ביי-ביי ביי ביי, ביי-ביי, ביי-ביי.
Ooh, so long So long, so long, so long;
הו, להתראות להתראות, להתראות, להתראות;
Bye-bye, baby, I'm gone Bye-bye, bye-bye, bye-bye.
ביי-ביי, מותק, אני אומר ביי-ביי, ביי-ביי, ביי-ביי.
Oh, yeah, I said, bye-bye, baby;
הו, כן, אני אומר, ביי- ביי, מותק;
Bye-bye, baby, bye-bye, oh, yeah.
ביי- ביי, מותק, ביי-ביי, הו, כן.
I said, bye Bye-bye, bye-bye, bye-bye;
אני אומר, ביי ביי-ביי, ביי-ביי, ביי-ביי;
.Bye-bye, baby, bye-bye Bye-bye, bye-bye, bye-bye
ביי-ביי, מותק, ביי- ביי ביי ביי, ביי-ביי, ביי-ביי.
So long So long, so long, so long;
להתראות להתראות, להתראות, להתראות;
Bye-bye, baby, bye-bye Bye-bye, bye-bye, bye-bye.
ביי- ביי, מותק, ביי- ביי ביי-ביי, ביי –ביי, ביי-ביי.
Yeah, now, bye-bye, baby.
כן, כן, ביי-ביי, מותק.
Bye-bye, baby, bye-bye, bye-bye.
ביי- ביי, מותק, ביי-ביי, ביי-ביי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה