Top LeaderBoard

יום חמישי, 28 ביוני 2012

 Michael Jackson & Paul McCartney  - The Girl Is Mine.
מייקל ג'קסון ופול מקרטני – הנערה שלי.



(מייקל)
Every Night She Walks Right In My Dreams,
כל לילה היא בחלומותיי,
Since I Met Her From The Start.
מאז שפגשתי בה, מההתחלה.
I'm So Proud I Am The Only One,
אני כה גאה שאני היחידי,
Who Is Special In Her Heart.
 שמיוחד לליבה.
The Girl Is Mine,
הנערה שלי,
The Doggone Girl Is Mine.
מה לעשות הנערה שלי.
I Know She's Mine,
אני יודע שהיא שלי,
Because The Doggone Girl Is Mine.
כי, מה לעשות הנערה שלי.



(פול)
I Don't Understand The Way You Think,
איני מבין איך אתה חושב,
Saying That She's Yours Not Mine.
אומר שהיא שלך ולא שלי.
Sending Roses And Your Silly Dreams,
שולח שושנים ואת חלומותייך המגוחכים,
Really Just A Waste Of Time.
 ממש בזבוז זמן.
Because She's Mine,
כי היא שלי,
The Doggone Girl Is Mine.
מה לעשות הנערה היא שלי.
Don't Waste Your Time,
אל תבזבז את זמנך,
Because The Doggone Girl Is Mine.
כי מה לעשות הנערה היא שלי.



(פול)
I Love You More Than He,
אני אוהב אותך יותר ממנו,
.(Take You Anywhere)
(אקח אותך לכל מקום).


(מייקל)
,But I Love You Endlessly
אך אני אוהב אותך בלי סוף,
.(Loving We Will Share)
(אהבה שנחלוק).


(מייקל ופול)
,So Come And Go With Me
אז בואי איתי,
.To One Town
 לעיר אחרת.

(מייקל)
,But We Both Cannot Have Her
אך שנינו לא יכולים לאחוז בה,
.So It's One Or The Other
אז זה אחד או השני.
,And One Day You'll Discover
וביום מן הימים תגלה,
That She's My Girl Forever And Ever.
שהיא הנערה שלי לעולמים.

(פול)
,I Don't Build Your Hopes To Be Let Down
אני לא רוצה שתתאכזב,
Cause I Really Feel It's Time.'
כי אני באמת חושב שהגיע הזמן.

(מייקל)
I Know She'll Tell You I'm The One For Her,
אני יודע שהיא תאמר לך שאני הוא האחד בשבילה,
Cause She Said I Blow Her Mind.'
כי היא אומרת ששיגעתי אותה.


The Girl Is Mine,
הנערה שלי,
The Doggone Girl Is Mine.
מה לעשות הנערה שלי.
Don't Waste Your Time,
אל תבזבז את זמנך,
Because The Doggone Girl Is Mine.
כי מה לעשות הנערה שלי.


(מייקל ופול)
She's Mine, She's Mine;
היא שלי, היא שלי;
No, No, No, She's Mine.
לא, לא, לא, היא שלי.
The Girl Is Mine, The Girl Is Mine;
הנערה שלי, הנערה שלי;
The Girl Is Mine, The Girl Is Mine.
הנערה שלי, הנערה שלי.

(פול)
The Girl Is Mine, (Yep) She's Mine;
הנערה שלי, (כן) היא שלי;
The Girl Is Mine, (Yep) She's Mine.
הנערה שלי, (כן) היא שלי.


)מייקל)
Don't Waste Your Time,
אל תבזבז את זמנך,
Because The Doggone Girl Is Mine.
כי מה לעשות הנערה שלי.
The Girl Is Mine, The Girl Is Mine.
הנערה שלי, הנערה שלי.



(פול)
.Michael, We're Not Going To Fight About This, Okay
מייקל, אנו לא מתכוונים לריב על זה, בסדר.

(מייקל)
Paul, I Think I Told You, I'm A Lover Not A Fighter.
פול, אני חושב שאמרתי לך, אני אוהב לא לוחם.

(פול)
I've Heard It All Before, Michael;
שמעתי את זה בעבר, מייקל;
She Told Me That I'm Her Forever Lover, You Know, Don't You Remember.
היא אמרה לי שאני אהובה לנצח, אתה יודע, אינך זוכר.
(מייקל)
Well, After Loving Me, She Said She Couldn't Love Another.
טוב, אחרי שהיא אהבה אותי, היא אמרה שהיא לא יכולה לאהוב אחר.

(פול)
Is That What She Said?
האם זה מה שהיא אמרה?

  
(מייקל)
Yes, She Said It, You Keep Dreaming.
כן, היא אמרה את זה, תמשיך לחלום.



(פול)
I Don't Believe It.
איני מאמין לזה.



(מייקל ופול)
.(The Girl Is Mine (Mine, Mine, Mine
הנערה שלי (שלי, שלי, שלי).
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה