Top LeaderBoard

יום ראשון, 24 ביוני 2012

Paul McCartney - No More Lonely Nights.
פול מקרטני – לא עוד לילות בודדים.


I can wait another day, until I call you;
אני יכול לחכות עוד יום אחד, עד שאתקשר אלייך;
You've only got my heart on a string and everything a flutter.
יש לך את ליבי על חוט וכולי התרגשות.
But another lonely night,
אך עוד לילה בודד,
Might take forever.
יכול  להימשך לנצח.
,We've only got each other to blame
אנו יכולים להאשים רק עצמנו,
.It's all the same to me love
זה לא משנה לי, אהובה.
Cause I know what I feel to be right.'
כי אני יודע שמה שאני מרגיש הוא נכון.
No more lonely nights,
לא עוד לילות בודדים,
No more lonely nights.
לא עוד לילות בודדים.
You're my guiding light,
את האור המנחה אותי,
Day or night I'm always there.
יום או לילה תמיד אהיה שם.

May I never miss the thrill, of being near you.
הלוואי ואף פעם לא אתגעגע לריגוש, שבלהיות לידך.
And if it takes a couple of years,
ואם ייקח כמה שנים,
To turn your tears to laughter.
להפוך את דמעותייך לשמחה.
I will do what I feel to be right.
אעשה אתה מה שאני מרגיש שהוא נכון.

No more lonely nights,
לא עוד לילות בודדים,
Never be another.
לעולם לא.
No more lonely nights,
לא עוד לילות בודדים,
You're my guiding light;
את האור המנחה אותי;
Day or night I'm always there.
יום או לילה תמיד אהיה שם.
And I won't go away until you tell me so,
ולא אלך עד שתאמרי לי,
No I'll never go away.
לא לעולם לא אלך.

Yes I know what I feel to be right.
כן אני יודע שמה שאני מרגיש הוא נכון.
No more lonely nights,
לא עוד לילות בודדים,
Never be another.
לעולם לא.
No more lonely nights.
לא עוד לילות בודדים.
You're my guiding light,
את האור המנחה אותי,
Day or night I'm always there.
יום או לילה תמיד אהיה שם.
And I won't go away until you tell me so,
ולא אלך עד שתאמרי לי,
No I'll never go away.
לא לעולם לא אלך.
,I won't go away until you tell me so
לא אלך עד שתאמרי לי,
No I'll never go away
לא לעולם לא אלך.
...No more lonely nights, no no
לא עוד לילות בודדים, לא לא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה