Top LeaderBoard

יום ראשון, 1 ביולי 2012

 Abba - Mamma Mia.
אבבא – מאמה מייה. (אימאלה איטלקית)


I've been cheated by you since I don’t know when;
נבגדתי על ידך כבר הרבה זמן;
So I made up my mind, it must come to an end.
אז הגעתי להחלטה, זה חייב להסתיים.
Look at me now, will I ever learn.
הסתכל עליי עכשיו, האם אי פעם אלמד.
I don't know how but I suddenly lose control,
איני יודעת כיצד אך לפתע אני מאבדת שליטה,
There's a fire within my soul.
יש אש בתוך נשמתי.
.Just one look and I can hear a bell ring
רק מבט אחד ואני יכולה לשמוע צלצולי פעמונים,
One more look and I forget everything.
עוד מבט אחד ואני שוכחת הכול.

Ooooh Ooooh,
הוווו הוווו,
;Mamma mia, here I go again
מאמא מיה, הנה אני עושה את זה שוב;
My my, how can I resist ya.
אהובי, איך אני יכולה לעמוד בפנייך.
;Mamma mia, does it show again
מאמא מיה, האם רואים שוב;
.My my, just how much I've missed ya
אהובי, פשוט כמה התגעגעתי אלייך.
Yes, I've been brokenhearted,
כן, הייתי עם לב שבור,
Blue since the day we parted.
עצובה מהיום שנפרדנו.
Why, why did I ever let you go;
מדוע, מדוע נתתי לך לעזוב;
Mamma mia, now I really know.
מאמא מיה, עכשיו אני באמת יודעת.
My my, I could never let you go.
אהובי, לעולם לא אוכל לתת לך לעזוב.

I’ve been angry and sad, about things that you do;
הייתי כועסת ועצובה, על דברים שעשית;
I can't count all the times that I've told you we’re through.
איני יכולה לספור את כל הפעמים שאמרתי שגמרנו.
And when you go, when you slam the door;
וכשאתה הולך, כשאתה טורק את הדלת;
I think you know, that you won't be away to long.
אני חושבת שאתה יודע, שלא תהיה רחוק יותר מידי זמן.
You know that I’m not that strong.
אתה יודע שאיני כה חזקה.
Just one look and I can hear a bell ring,
רק מבט אחד ואני יכולה לשמוע צלצולי פעמונים,
One more look and I forget everything.
עוד מבט אחד ואני שוכחת הכול.



Ooooh Ooooh,
הווווו הווווו,
;Mamma mia, here I go again
מאמא מיה, הנה אני עושה זאת שוב;
My my, how can I resist ya.
אהובי, איך אני יכולה לעמוד בפנייך.
Mamma mia, does it show again;
מאמא מיה, האם רואים שוב;
My my, just how much I've missed you.
אהובי, פשוט כמה התגעגעתי אלייך.
Yes, I've been brokenhearted;
כן, הייתי עם לב שבור;
Blue since the day we parted.
עצובה מהיום שעזבנו שנפרדנו.
Why, why did I ever let you go;
מדוע, מדוע נתתי לך לעזוב;
Mamma mia, even if I say;
מאמא מיה, אפילו אם אומר;
Bye bye, leave me now or never.
ביי ביי, עזוב אותי עכשיו או לעולם לא.
Mamma mia, its a game we play;
מאמא מיה, זה משחק שאנו משחקים;
Bye bye, does’t mean forever.
ביי ביי, לא אומר לנצח.


Mamma mia, here I go again;
מאמא מיה, הנה אני עושה זאת שוב;
My my, how can I resist you.
אהובי, איך אני יכולה לעמוד בפנייך.
Mamma mia, does it show again;
מאמא מיה, האם זה רואים שוב;
.My my, just how much I've missed you
אהובי, פשוט כמה התגעגעתי אלייך.
Yes, I've been brokenhearted;
כן, הייתי עם לב שבור;
Blue since the day we parted.
עצובה מהיום שנפרדנו.
Why, why did I ever let you go;
מדוע, מדוע נתתי לך ללכת;
Mamma mia, now I really know;
מאמא מיה, עכשיו אני באמת יודעת;
My my, I could never let you go.
אהובי, לעולם לא אוכל לתת לך ללכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה