Top LeaderBoard

יום שלישי, 3 ביולי 2012

 Cat Stevens - Can't Keep It In.
קט סטיבנס – לא יכול לשמור את זה בפנים.


Oh I can't keep it in, I can't keep it in, I've gotta let it out.
הו איני יכול לשמור את זה בפנים, איני יכול לשמור את זה בפנים, אני חייב לתת לזה לצאת.
I've got to show the world, world's got to see, see all the love,
אני חייב להראות לעולם, העולם חייב לראות, לראות את כל האהבה,
love that's in me. I said, why walk alone, why worry when it's
האהבה שבתוכי. אני אומר, למה לצעוד לבד, למה לדאוג
warm over here. You've got so much to say, say what you mean;
כשחמים פה. יש לך כל כך הרבה מה לומר, אמור את מה שאתה חושב
mean what you're thinking, and think anything.
התכוון למה שאתה חושב, וחשוב מה שאתה רוצה.
Oh why, why must you waste you're life away;
הו מדוע, מדוע אתה צריך לבזבז את חייך;
.you've got to live for today, then let it go
אתה צריך לחיות בשביל היום, אז שחרר.
Oh, lover, I want to spend this time with you;
הו, אהובה, אני רוצה לבלות את הזמן הזה אתך;
there's nothing I wouldn't do, If you let me know.
אין דבר שלא אעשה, אם תתני לי לדעת.
And I can't keep it in, I can't hide it and I can't lock it away.
ואיני יכול לשמור את זה בפנים, איני יכול להחביא את זה ואיני יכול לנעול את זה.
I'm up for your love, love heats my blood;
אני מוכן לאהבתך, אהבה מזרימה את דמי;
blood spins my head, and my head falls in love, oh.
דם מסובב את ראשי, וראשי מתאהב, הו.
No, I can't keep it in, I can't keep it in, I've gotta let it out.
לא, איני יכול לשמור את זה בפנים, איני יכול לשמור את זה בפנים, אני חייב ללתת לזה לצאת.
I've gotta show the world, world's got to know;
אני חייב להראות לעולם, העולם חייב לדעת;
know of the love, love that lies low, so
לדעת על האהבה, האהבה שלא נשמעת, אז
Why can't you say, If you know, then why can't you say.
מדוע אינך אומר, אם אתה יודע, אז מדוע אינך אומר.
You've got too much deceit, deceit kills the light;
יש בך יותר מידי מרמה, מרמה הורגת את האור;
light needs to shine, I said shine light , shine light.
אור צריך לזרוח, אני אומר זרח אור, זרח אור.
Love, That's no way to live your life;
אהובה, זו לא דרך לחיות את חייך;
.you allow too much to go by, and that won't do
את נותנת ליותר מידי לחלוף ליד, וזה לא מספיק.
No, lover. I want to have you here by my side
לא, אהובה. אני רוצה אותך פה לצדי
Now don't you run, don't you hide, while I'm with you.
לא אל תברחי, אל תתחבאי, כשאני אתך.
N' I can't keep it in, I can't keep it in, I've gotta let it out.
לא איני יכול לשמור את זה בפנים, איני יכול לשמור את זה בפנים, אני חייב לתת לזה לצאת.
I've got to show the world, world's got to see, see all the love
אני חייב להראות לעולם, העולם חייב לראות, לראות את כל האהבה,
love that's in me. I said, why walk alone, why worry when it's
האהבה שבתוכי. אני אומר, למה לצעוד לבד, למה לדאוג
warm over here. You've got so much to say, say what you mean;
כשחמים פה. יש לך כל כך הרבה מה לומר, אמור את מה שאתה חושב;
mean what you're thinking, and think anything. Why not?
התכוון למה שאתה חושב, וחשוב מה שאתה רוצה. למה לא?
Now why why why not?
 כן למה למה למה לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה