Top LeaderBoard

יום שני, 23 ביולי 2012


Jimi Hendrix Angel.
ג'ימי הנדריקס – מלאך.          


Angel came down from heaven yesterday,
מלאך ירד מהשמיים אתמול,
She stayed with me just long enough to rescue he.
היא נשארה איתי בדיוק מספיק זמן בכדי להציל אותו.
And she told me a story yesterday,
והיא סיפרה לי סיפור אתמול,
About the sweet love between the moon and the deep blue sea.
על האהבה המתוקה בין הירח והים הכחול והעמוק.
And then she spread her wings high over me,
ואז היא פרסה את כנפיה גבוה מעליי,
She said she's gonna come back, come back tomorrow.  
היא אמרה שהיא תחזור, תחזור למחרת.
And I said "fly on my sweet angel,
ואני אמרתי" עופי מלאך מתוק שלי,
Fly on through the sky.
עופי מבעד לשמיים.
Fly on my sweet angel,
עופי מלאך מתוק,
Tomorrow I'm gonna be by your side."
מחר אהיה לצדך."

Sure enough this morning came unto me,
לבטח בוקר זה בא עליי,
Silver wings silhouetted against the child's sunrise.
צלליות כנפיים כסופות מנגד לזריחת הילד.
And my angel she said unto me,
והמלאך שלי, היא אמרה לי,

today is the day for you to rise."
היום הוא היום שלך לזרוח.
Take my hand, you're gonna be my man,
קח את ידי, אתה תהייה שלי,
You're gonna rise."
אתה תזרח."
And she took me high over yonder.
והיא לקחה אותי גבוה מעבר לאופק.

And I said "fly on my sweet angel,
ואני אמרתי עופי מלאך מתוק שלי,
Fly on through the sky.
עופי מבעד לשמיים.
Fly on my sweet angel,
עופי מלאך מתוק שלי,
Forever I will be by your side."
לנצח אהיה לצדך."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה