Top LeaderBoard

יום שישי, 6 ביולי 2012

  John Lennon - Imagine
ג'ון לנון – דמיין.                                



,Imagine there's no heaven
דמיין שאין גן עדן,
It's easy if you try.
זה קל אם תנסה.
No hell below us,
אין גיהינום מתחתינו,
Above us only sky.
מעלינו רק שמיים.
Imagine all the people,
דמיין את כל האנשים,
...Living for today
חיים בשביל היום...

Imagine there's no countries,
דמיין שאין מדינות,
It isn't hard to do.
זה לא קשה.
Nothing to kill or die for,
אין בשביל מה להרוג או להיהרג,
And no religion too.
ואין גם דת.
Imagine all the people,
דמיין את כל האנשים,
Living life in peace…
חיים בשלום...

You may say I'm a dreamer,
אתה אולי תאמר שאני חלמן,
But I'm not the only one.
אבל איני היחידי.
I hope someday you'll join us,
אני מקווה שביום מן הימים תצטרף אלינו,
And the world will be as one.
והעולם יהיה כאחד.

Imagine no possessions,
דמיין שאין רכוש,
I wonder if you can.
אני תוהה אם תוכל.
No need for greed or hunger,
אין צורך בתאוות בצע או רעב,
A brotherhood of man.
אחווה בין בני האדם.
Imagine all the people,
דמיין את כל האנשים,
...Sharing all the world
חולקים בעולם...

You may say I'm a dreamer,
אתה אולי תאמר שאני חלמן,
But I'm not the only one.
אך איני היחידי.
I hope someday you'll join us,
אני מקווה שביום מן הימים תצטרף אלינו,
And the world will live as one.
והעולם יהיה כאחד.




עוד על השיר:

מעניין במוסיקה




תגובה 1:

  1. השיר מדהים. באמת מדהים. אפשר לשמוע אותו עוד ועוד בלי שיימאס.
    אבל א"א לדמיין שאין גן עדן ואין גיהינום
    כי יש.
    עם ישראל קיבל אמונה זו ממשה רבנו
    שקיבל אותה מבורא עולם
    אז מי יכול לדמיין שאין........?

    השבמחק