Top LeaderBoard

יום שבת, 7 ביולי 2012

 Queen - Somebody To Love.
קווין (מלכה) - מישהו לאהוב.

(?Can.. (anybody find me somebody to love
האם...(מישהו יכול למצוא לי מישהו לאהוב?)

(...ooh)
(הו...)
ooh...
הו...
;Each morning I get up, I die a little
בכל בוקר כשאני קם, אני מת קצת;
Can't barely stand on my feet.
בקושי יכול לעמוד על רגליי.
Take a look in the mirror and cry,
הבט במראה ובכה,
.(Take a look at yourself, in the mirror, and cry! Yeah, yeah)
(הבט בעצמך, במראה, ובכה! כן, כן).
Lord what you're doing to me.
אלוהים מה אתה עושה לי.
I have spent all my years in believing you,
העברתי את כל חיי באמונה בך,
(ooh, ooh believing you)
(הו, הו אמונה בך)
But I just can't get no relief, Lord!
אך איני מוצא שום הקלה, אלוהים!
(!I just can't get no relief, Lord)
(איני מוצא כל הקלה, אלוהים!)

;Somebody, (somebody), ooh somebody (somebody)
מישהו, (מישהו), הו מישהו (מישהו);
Can anybody find me –
האם מישהו יכול למצוא לי -
(anybody find me)
(מישהו יימצא לי)
?Somebody to love
מישהו לאהוב?
Yeah…
כן...

,I work (he works hard) every day of my life
אני עובד (הוא עובד קשה) כל חיי,
I work till I ache my bones.
אני עובד עד שכואבות לי העצמות.
,At the end (At the end of the day)
בסוף (בסוף היום),
I take home;
אני לוקח הביתה;
.my hard earned pay all on my own
את התשלום שעבדתי עליו קשה, לבדי.
(goes home, goes home on his own)
(הולך הביתה, הולך הביתה לבדו)
I get down (down) on my knees (knees),
אני יורד(יורד) על ברכיי (ברכיי),
;And I start to pray (praise the Lord!)
ואני מתחיל להתפלל (הללו יה);
!Till the tears run down from my eyes, Lord
עד שהדמעות יורדות מעיניי, אלוהים!
(!ooh, ooh, ooh Lord)
(הו, הו, הו אלוהים!)

;(Somebody (somebody), ooh somebody! (please
מישהו (מישהו), הו מישהו! (בבקשה);
Can anybody find me –
האם מישהו יכול למצוא לי -
(Can anybody find me)
(האם מישהו יכול למצוא לי)
Somebody to loooooooove?
מישהו לאה– וב?

(He works hard)
(הוא עובד קשה)
Everyday (everyday),
כל יום (כל יום),
.And I try and I try and I try
ואני מנסה ואני מנסה ואני מנסה.
(I try and I try and I try)
(אני מנסה ואני מנסה ואני מנסה)
,But everybody wants to put me down
אך כולם רוצים להשפיל אותי,
(ooooooh)
(הו)
;They say I'm goin' crazy
הם אומרים שאני משתגע;
(ooooooh)
(הו)
.They say I got a lot of water in my brain
הם אומרים שאין כלום בראשי.
(aaaaah)
(אה)
,I got no common sense
איני חושב בהגיון,
I got nobody left to believe.
לא נשאר לי במי להאמין.
(He's got nobody left to believe)
(לא נשאר לו במי להאמין)
(Yeah yeah yeah yeah)
(כן כן כן כן)

(Ooh, Lord)
(הו, אלוהים)
,Oh Somebody, ooh (somebody)
הו מישהו, הו (מישהו),
;Anybody find me
מישהו יימצא לי;
(Anybody find me)
(מישהו יימצא לי)
Somebody to love?
מישהו לאהוב?
(?Can, anybody, find me, someone to love)
(האם, מישהו, יימצא לי, מישהו לאהוב?)

;Got no feel, I got no rhythm
אין לי תחושה, אין לי מקצב;
.I just keep losing my beat (you just keep losing, and losing)
אני פשוט מאבד את הקצב (אתה מאבד, ומאבד).
I'm ok, I'm alright (he's alright, he's alright);
אני בסדר, אני בסדר גמור (הוא בסדר גמור, הוא בסדר גמור);
.I ain't gonna face no defeat (yeah, yeah)
איני מתכוון להפסיד (כן, כן).
I just gotta get out of this prison cell,
אני פשוט חייב לצאת מהכלא הזה,
(ooh, ooh, this prison cell)
(הו, הו, הכלא הזה)
Some day I'm gonna be free, Lord!
יום אחד, אהיה חופשי, אלוהים!
(!One day I'm gonna be free, Lord)
(יום אחד אהיה חופשי, אלוהים!)

(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
(Find me somebody to love) 
(מצא לי מישהו לאהוב)
.oh, oh, oh, oooh
הו, הו, הו הוו.
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
find me, find me, find me;
מצא לי, מצא לי, מצא לי;
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
ooh find me somebody to love
הו מצא לי מישהו לאהוב.
(Find me somebody to lo-o-ove)
(מצא לי מישהו לאה- וב)
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
ooo-ooo-ooo-ooo-oooh
או –או – או – או -או
(Find me somebody to love)
(מצא לי מישהו לאהוב)
(somebody, somebody, somebody, somebody, somebody, find me somebody, find me  
(somebody to love

(מישהו, מישהו, מישהו, מישהו, מישהו, יימצא לי מישהו לאהוב, יימצא לי מישהו לאהוב)



,Can anybody find me
האם מישהו יכול למצוא לי,
(Can anybody find me)
(האם מישהו יכול למצוא לי)
?Somebody to.... loooovve
מישהו.... לאה-וב?

(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו לאה-וב)
,Ooooooh
הוו,
(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו לאהוב)
.Find me somebody, somebody, somebody, somebody to love
מצא לי מישהו, מישהו, מישהו, מישהו לאהוב.
(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו לאהוב)
- Find me, find me, find me, find me, find me, ooooh
מצא לי, מצא לי, מצא לי, מצא לי, מצא לי, הו-
(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו ל-אהו-ב)
Somebody to looooove oo-oo-oo-ooh,
מישהו לאהה-ההוב,
(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו ל-אהוב)
.Find me, find me, find me, somebody to love
מצא לי, מצא לי, מצא לי, מישהו לאהוב.
(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו ל-אהו-ב)
;Anybody, anywhere, anybody find me somebody to love oh, oh, oh, oh
מישהו, בכל מקום, מישהו יימצא לי משהו לאהוב הו, הו, הו, הו;
(Find me, somebody to-o-o love)
(מצא לי, מישהו ל – אהוב)
Find me, find me, find me
מצא לי, מצא לי, מצא לי...

תגובה 1:

  1. מעולה..רעיון יוצא מן הכלל מקווה שתקבל את החשיפה בקרוב וכל אחד יכול יהיה לתרום תרגומים לשירים

    השבמחק