Top LeaderBoard

יום חמישי, 19 ביולי 2012


 
The Beatles - While My Guitar Gently Weeps.
החיפושיות – בעוד גיטרתי מתייפחת ברכות.


I look at you all see the love there that's sleeping,
אני מסתכל על כולכם רואה את האהבה שישנה,
While my guitar gently weeps.
בעוד גיטרתי מתייפחת ברכות.
I look at the floor and I see it need sweeping,
אני מביט ברצפה ואני רואה שהיא צריכה טאטוא,
Still my guitar gently weeps.
עדיין גיטרתי מתייפחת ברכות.

I don't know why nobody told you,
איני יודע מדוע איש לא אמר לך,
how to unfold your love.
איך להראות את אהבתך.
I don't know how someone controlled you,
איני יודע איך מישהו שלט בך,
they bought and sold you.
הם קנו ומכרו אותך.

I look at the world and I notice it's turning,
אני מסתכל על העולם ושם לב שהוא מסתובב,
While my guitar gently weeps.
בעוד גיטרתי מתייפחת ברכות.
With every mistake we must surely be learning,
מכל טעות אנו בטח לומדים,
Still my guitar gently weeps.
עדיין גיטרתי מתייפחת ברכות.

I don't know how you were diverted,
איני יודע איך הסיטו אותך,
you were perverted too.
עיוותו אותך גם.
,I don't know how you were inverted
איני יודע איך שינו אותך,
no one alerted you.
 איש לא הזהיר אותך.

  
I look at you all see the love there that's sleeping,
אני מסתכל על כולכם רואה את האהבה שישנה,
While my guitar gently weeps.
בעוד גיטרתי מתייפחת ברכות.
I look at you all,
אני מסתכל על כולכם,
Still my guitar gently weeps.
עדיין גיטרתי מתייפחת ברכות.

  
Oh, oh, oh;
הו, הו, הו;
.oh oh oh oh oh oh oh
הו הו הו הו הו הו הו.
oh oh, oh oh, oh oh.
הו הו  הו הו הו הו הו.
Yeah yeah yeah yeah;
כן כן כן כן;
yeah yeah yeah yeah.
כן כן כן כן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה