Top LeaderBoard

יום חמישי, 13 בספטמבר 2012


Bob Marley - iron lion zion.
בוב מארלי – ברזל אריה ציון.




I am on the rock and then I check a stock,
אני בתנועה ואני בודק את המלאי,
I had to run like a fugitive to save the life I live;
הייתי צריך לברוח כפליט בכדי להציל את חיי;
;I'm gonna be Iron like a Lion in Zion
אני אהיה חזק כמו אריה בציון; (*2)
Iron Lion Zion.
ברזל אריה ציון.



I'm on the run but I ain't got no gun,
אני במנוסה אך אין לי רובה,
See they want to be the star;
תראה הם רוצים להיות כוכבים;
.So they fighting tribal war
אז הם נלחמים מלחמה שבטית.
,And they saying Iron like a Lion in Zion
והם אומרים חזק כמו אריה בציון;
;Iron like a Lion in Zion
חזק כמו אריה בציון,
Iron Lion Zion.
ברזל אריה ציון.


I'm on the rock, (running and you running);
אני בתנועה, (אתה בורח ובורח);
I take a stock, (running like a fugitive);
אני בודק את המלאי, (בורח כמו פליט);
I had to run like a fugitive just to save the life I live.
הייתי צריך לברוח כמו פליט רק בכדי להציל את חיי.
I'm gonna be Iron like a Lion in Zion,
אני אהיה חזק כמו אריה בציון,(*2)
;Iron Lion Zion, Iron Lion Zion, Iron Lion Zion
ברזל אריה ציון, ברזל אריה ציון, ברזל אריה ציון;
Iron like a Lion in Zion, Iron like a Lion in Zion;
חזק כמו אריה בציון, חזק כמו אריה בציון;
Iron like a Lion in Zion...
חזק כמו אריה בציון...




קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)








עוד על השיר:
מעניין במוסיקה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה