Top LeaderBoard

יום חמישי, 13 בספטמבר 2012


Bob Marley: Who The Cap Fit.
בוב מארלי – למי שהכובע מתאים.



;Man to man is so unjust, children
אנשים כה לא הוגנים אחד כלפי השני, ילדים;
.You don't know who to trust
אי אפשר לדעת במי לבטוח.
,Your worst enemy could be your best friend
האויב הגרוע ביותר שלך יכול להיות החבר הכי טוב שלך,
.And your best friend your worst enemy
והחבר הטוב ביותר שלך יכול להיות האויב הכי גרוע שלך.


,Some will eat and drink with you
יש כאלה שיאכלו וישתו אתך,
.Then behind them su-su 'pon you
ולאחר מכן ירכלו עליך.
,Only your friend know your secrets
רק חברך יודע את סודותייך,
.So only he could reveal it
לכן רק הוא יכול לחשוף אותם.
And who the cap fit, let them wear it,
ולמי שהכובע מתאים, תנו לו לחבוש אותו,(*2)
Said I throw me corn, me no call no fowl;
אני אומר את שלי, אך אינך יכול להאשים אותי;
I saying, "cok-cok-cok, cluck-cluck-cluck"
אני אומר, "קוק-קוק-קוק, קלאק-קלאק-קלאק"
;Some will hate you, pretend they love you now
יש כאלה שישנאו אותך, ויעמידו פנים שהם אוהבים אותך;
.Then behind they try to eliminate you
ומאחורי גבך ינסו להשמיד אותך.
;But who Jah bless, no one curse
אבל מי שמבורך על ידי אלוהים ,אף אחד לא יכול לקלל;
.Thank God we're past the worse
נודה לאלוהים, עברנו את הנורא מכל.


,Hypocrites and parasites
אנשים צבועים ופרזיטים,
.Will come up and take a bite
יופיעו ויקחו "חלק בעוגה".
;And if your night should turn to day
וכאשר חייך "יתהפכו";
.A lot of people would run away
הרבה אנשים "יעלמו".
And who the cap fit let them wear it,
ולמי שהכובע מתאים תנו לו לחבוש אותו,
And then a gonna trhow me corn,
ואז אני אומר את שלי,
And then a gonna call no fowl;
ולא תוכל להאשים אותי;
And then a gonna "Cok-cok-cok, cluck-cluck-cluck"
ואז אומר "קוק-קוק-קוק, קלאק-קלאק-קלאק"


Some will eat and drink with you,
יש כאלה שיאכלו וישתו אתך,
.then behind them su-su 'pon you
ולאחר מכן ירכלו עליך.
,And if your night should turn to day
ואם חייך "יתהפכו",
.A lot of people will run away
הרבה אנשים "יברחו".
.And who the cap fit, let them wear it
ולמי שהכובע מתאים, תנו לו לחבוש אותו.
I throw me corn, me no call no fowl;
אני אומר את שלי, אך אינך יכול להאשים אותי;
I saying "Cok-cok-cok, cluck-cluck-cluck."
אני אומר "קוק-קוק-קוק, קלאק קלאק-קלאק."


קנה חולצה זו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה