Top LeaderBoard

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012


Guns n' roses - 14 Years.   
רובים ושושנים – 14 שנים.

           
                                       

I try and feel the sunshine,
אני מנסה ומרגיש את השמש,
.You bring the rain
את מביאה את הגשם.
You try and hold me down,
את מנסה ומחזיקה אותי נמוך,
.With your complaints
עם התלונות שלך.
You cry and moan and complain;
את בוכה, נאנחת ומתלוננת;
.You whine an tear
מיללת ובוכה.
,Up to my neck in sorrow
ממלאת אותי בצער,
The touch you bring.
זה מה שאת עושה.
You just don't step inside to,
את פשוט לא יכולה להיכנס ל,
.To 14 years
ל 14 שנים.
So hard to keep my own head…
כל כך קשה להחזיק את עצמי...
That's what I say.
זה מה שאני אומר.
You know...I've been the beggar…
את יודעת...הייתי הקבצן...
I've played the thief.
שיחקתי את הגנב.
I was the dog...they all tried to beat.
הייתי הכלב...שכולם ניסו להכות.


But it's been,
אך אלה היו,
years of silence. 14
14 שנים של דממה.
It's been,
אלה היו,
years of pain. 14
14 שנים של כאב.
It's been,
אלו היו,
years that are gone forever; 14
14 שנים שהלכו לנצח;
And I'll never have again.
ולעולם לא אראה שוב. 


Your stupid girlfriends tell you,
חברותייך הטיפשות אומרות לך,
That I'm to blame.
שאני הוא האשם.
Well they're all used-up has-beens,
טוב הם כולם משומשות,
Out of the game.
מחוץ למשחק.
This time I'll have the last word,
הפעם אני אומר את המילה האחרונה,
You hear what I say.
את שומעת מה אני אומר.
I tried to see it your way,
ניסיתי לראות את הזה מהצד שלך,
It won't work today.
זה לא יעבוד.
You just don't step inside to,
את פשוט לא נכנסת ל,
.years 14
14 שנים.
So hard to keep my own head…
כל כך קשה להחזיק את עצמי...
That's what I say.
זה מה שאני אומר.
You know...I've been the dealer…
את יודעת...הייתי הסוחר...
Hangin' on your street.
שהסתובב ברחובך.
I was the dog...they all tried to beat.
הייתי הכלב... שכולם ניסו להכות.


But it's been,
אך אלה היו,
.years of silence 14
14 שנים של דממה.
It's been,
אלה היו,
years of pain. 14
14 שנים של כאב.
It's been,
אלה היו,
years that are gone forever. 14
14 שנים שהלכו לנצח.
And I'll never have again.
ולעולם לא אראה שוב.



Bullshit and contemplation,
בלבול מוח ומציצנות,
Gossip's their trade.
רכילות היא אומנותן.
If they knew half the real truth,
אם הן היו יודעות חצי מהאמת,
What would they say.
מה הן היו אומרות.
Well I'm past the point of concern,
עברתי את סף הדאגה,
It's time to play.
הגיע הזמן ליהנות.
These last 4 years of madness,
4 שנות השיגעון האחרונות,
Sure put me straight.
סידרו לי את הראש.
Don't get back 14 years,
אתה לא מקבל בחזרה 14 שנים,
In just one day.
ביום אחד.
So hard to keep my own head,
כל כך קשה להחזיק את ראשי,
Just go away.
פשוט הולך.
You know...just like a hooker she said,
אתם יודעים...ממש כמו פרוצה היא אמרה,
Nothin's for free.
שום דבר אינו בחינם.
Oh I tried to see it your way,
הו ניסיתי לראות את זה מהצד שלך,
I tried to see it your way.

ניסיתי לראות את זה מהצד שלך.






עוד על השיר:
מעניין במוסיקה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה