Top LeaderBoard

יום שלישי, 11 בספטמבר 2012





Pearl Jam Yellow Ledbetter.
פרל ג'אם(ריבת פנינים) *לדבטר צהוב.



Unsealed on a porch a letter sat,
לא חתום, על מרפסת, מכתב היה מונח,
Then you said, "I wanna leave it again".
אז אמרת, "אני רוצה לעזוב את זה שוב."
Once I saw her on a beach of weathered sand,
 כשראיתיה על חוף של חול דהוי,             .
And on the sand I wanna leave it again. Yeah.
ועל החול אני רוצה לעזוב את זה שוב. כן.
On a weekend I wanna wish it all away, yeah.
בסופשבוע אני רוצה לשכוח מכל זה, כן.
And they called and I said that "I want what I said" and then I call out,
והם טילפנו ואמרתי ש "אני רוצה את מה שאמרתי" ואז קראתי בקול ,
Again.
שוב.
And the reason oughta' leave her calm, I know.
והסיבה היא שאני חייב להשאיר אותה רגועה ,אני יודע.
I said "I know what I waited not a boxer or the bag".
אמרתי "אני יודע למה חיכיתי, לא למתאגרף או לשק".
.Ah yeah, can you see them out on the porch? Yeah, but they don't wave
אה כן, האם אתה רואה אותם בחוץ על המרפסת? כן, אך הם לא מנופפים.
I see them round the front way. Yeah.
אני רואה אותם סביב הדרך הקדמית. כן.
And I know, and I know I don't want to stay.
ואני יודע, ואני יודע שאיני רוצה להישאר.
Make me cry…
גורם לי לבכות...


I see... Ooh I don't know why there's something else.
אני רואה... הוו איני יודע מדוע יש משהו אחר.
I wanna drum it all away…
אני רוצה להוציא את זה בתיפוף...
Oh, I said, "I don't, I don't know where there's a boxer or the bag."
הו, אמרתי, "איני, איני יודע היכן יש מתאגרף או שק."

  

Ah yeah, can you see them out on the porch? Yeah, but they don't wave.
אה כן, האם אתה רואה אותם על המרפסת? כן, אך הם אינם מנופפים.
But I see them round the front way. Yeah.
אך אני רואה אותם סביב הדרך הקדמית. כן.
And I know, and I know. I don't wanna stay at all.
ואני יודע, ואני יודע. איני רוצה להישאר בכלל.
I don't wanna stay. Yeah.
איני רוצה להישאר .כן.
I don't wanna stay. [x2]
איני רוצה להישאר.[*2]
I don't... Don't wanna, oh... Yeah. Ooh... Ohh…
איני רוצה...לא רוצה, הו...כן. הוו. הוו...


*השם לדבטר הוא שמו של טים לדבטר עליו נכתב השיר, טים איבד אח בצבא ארה"ב במלחמת המפרץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה