Top LeaderBoard

יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

 Robbie Williams - Old Before I Die.
רובי וויליאמס – זקן לפני שאמות.


She's taking me places,
היא לוקחת אותי למקומות,
I should never have been.
שבהם לא הייתי צריך להיות מעולם.
She's showin' me faces,
היא מראה לי פרצופים,
I should never have seen.
שלא הייתי צריך לראות מעולם.
Well these are strange days we're livin' in today,
כן אלה ימים משונים בהם אנו חיים,
Cest la vie I say.
אלה החיים אני אומר.
I hope I'm old before I die,
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות,
I hope I live to relive the days gone by.
אני מקווה שאזכה לחיות מחדש את הימים שחלפו.
I hope I'm old before I die,
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות,
But tonight I'm gonna live for today;
אך הלילה אחיה בשביל היום;
So come along for the ride.
אז הצטרפי לנסיעה.
I hope I'm old before I die.
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות.
She's not feeling stable,
היא מרגישה לא יציבה,
She's unable to breathe.
היא לא מסוגלת לנשום.
Her heart's beating faster,
ליבה פועם בחוזקה,
So I'll ask her to leave.
אז אבקש ממנה לעזוב.
These are strange days we're livin' in today,
אלה ימים משונים בהם אנו חיים,
Am I straight or gay?
האם אני סטרייט או גיי?
I hope I'm old before I die.
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות.
I hope I live to see the day,
אני מקווה שאחיה לראות,
The pope gets high.
את האפיפיור מתמסטל.
I hope I'm old before I die,
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות,
Well tonight I'm gonna live for today;
כן הלילה אחיה בשביל היום;
So come along for the ride.
אז הצטרפי לנסיעה.
I hope I'm old before I die.
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות.
Well these are strange days we're livin' in today,
כן אלה ימים משונים בהם אנו חיים,
Cest la vie I say, I say, I say.
אלה החיים אני אומר, אני אומר, אני אומר.
I hope I'm old before I die,
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות,
I hope I live to relive the days gone by.
אני מקווה שאזכה לחיות מחדש את הימים שחלפו.
I hope I'm old before I die,
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות,
But tonight I'm gonna live for today;
אך הלילה אחיה בשביל היום;
So come along for the ride.
אז הצטרפי לנסיעה.
I hope I'm old before I die.
אני מקווה שאזדקן לפני שאמות.
I hope I'm Old before,
אני מקווה שאזדקן לפני,
 Old before I die.
זקן לפני שאמות.
Old before,
זקן לפני,
Old before I die.
זקן לפני שאמות.
Die, die, die,…
אמות, אמות, אמות...
Old before I die,
זקן לפני שאמות,
Die, die, die…
אמות, אמות, אמות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה