Top LeaderBoard

יום רביעי, 17 באוקטובר 2012


 Dire Straits - Money For Nothing.
דייר סטרייטס (צרות צרורות) – כסף בחינם.



I want my MTV…
אני רוצה את האם.טי.ווי שלי...


Now look at them yo-yo's that's the way you do it,
הבט במצחיקים האלה זו הדרך בה אתה עושה את זה,
You play the guitar on the MTV.
אתה מנגן על הגיטרה באם.טי.ווי.
That ain't workin' that's the way you do it,
זה לא עובד זו הדרך בה אתה עושה את זה,
Money for nothin' and your chicks for free.
כסף עבור כלום ובחורות בחינם.
Now that ain't workin' that's the way you do it,
זה לא עובד זו הדרך בה אתה עושה את זה,
Lemme tell ya them guys ain't dumb.
אני אומר לך הם לא טיפשים.
Maybe get a blister on your little finger,
אולי תקבל יבלת בזרת,
Maybe get a blister on your thumb.
אולי תקבל יבלת בבוהן.


We gotta install microwave ovens,
אנו צריכים להרכיב מיקרוגלים,
Custom kitchen deliveries.
להעביר מטבחים מותאמים אישית.
We gotta move these refrigerators,
אנו צריכים להוביל את המקררים האלה,
We gotta move these colour TV's.
אנו צריכים להוביל את הטלוויזיות הצבעוניות האלה.


 (The little faggot with the earring and the makeup,
(ההומו הקטן עם העגילים והאיפור,
Yeah buddy that’s his own hair.
כן גבר זהו השיער שלו.
That little faggot got his own jet airplane,
להומו הקטן יש מטוס פרטי,
That little faggot he’s a millionaire.)
ההומו הקטן הוא מיליונר.)


Gotta install microwave ovens, We
אנו צריכים להרכיב את המיקרוגלים האלה,
Custom kitchen deliveries.
להעביר מטבחים מותאמים אישית.
We gotta move these refrigerators,
אנו צריכים להוביל את המקררים האלה,
We gotta move these colour TV's.
אנו צריכים להוביל את הטלוויזיות הצבעוניות האלו.

  

I shoulda learned to play the guitar,
הייתי צריך ללמוד לנגן על הגיטרה,
I shoulda learned to play them drums.
הייתי צריך ללמוד לנגן בתופים.
Look at that mama, she got it stickin' in the camera,
תראה את זאתי, היא מצלמת את זה במצלמה,
Man we could have some.
בן אדם היינו יכולים להיעזר בכמה.
And he's up there, what's that? Hawaiian noises?
וההוא שם, מה זה? קולות הוואיים?
Bangin' on the bongos like a chimpanzee.
מכה בבונגו כמו שימפנזה.
That ain't workin' that's the way you do it,
זה לא עובד ככה אתה עושה את זה,
Get your money for nothin' get your chicks for free.
משיג את כספך עבור כלום והבחורות שלך בחינם.


We gotta install microwave ovens,
אנו צריכים להוביל את המיקרוגלים האלה,
Custom kitchens deliveries.
להעביר מטבחים מותאמים אישית.
We gotta move these refrigerators,
אנו צריכים להוביל את המקררים האלה,
We gotta move these colour TV's.
אנו צריכים להוביל את הטלוויזיות הצבעוניות האלו.

  

Look a' here,
הסתכל לפה,
That ain't workin' that's the way you do it;
זה לא עובד זו הדרך בה אתה עושה את זה;
You play the guitar on your MTV.
אתה מנגן על הגיטרה באם.טי.ווי.
That ain't workin' that's the way you do it,
זה לא עובד זו הדרך בה אתה עושה את זה,
Money for nothin' and your chicks for free;
כסף עבור כלום ובחורות בחינם;
Money for nothin' and chicks for free.
כסף עבור כלום בחורות בחינם.


Money for nothin' and your chicks for free.
כסף עבור כלום ובחורות בחינם.


Look at that, look at that.
הסתכל על זה, הסתכל על זה.


Money for nothin' and your chicks for free,
כסף עבור כלום ובחורות בחינם,
;I want my, I want my, I want my MTV
אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה את האם.טי.ווי. שלי;
Money for nothin' and chicks for free.
כסף עבור כלום ובחורות בחינם.


(Fade)
I want my, I want my, I want my MTV…
אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה את האם.טי.ווי שלי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה