Top LeaderBoard

יום שני, 22 באוקטובר 2012


Sinead O'Connor – Nothing Compares To You.
שינייד אוקונור – שום דבר אינו משתווה אלייך.



It's been seven hours and fifteen days,
עברו שבע שעות וחמשה עשר ימים,
Since you took your love away.
מאז שלקחת את אהבתך.
I go out every night and sleep all day,
אני יוצאת כל לילה וישנה כל היום,
Since you took your love away.
מאז שלקחת את אהבתך.
Since you've been gone I can do whatever I want,
מאז שהלכת אני יכולה לעשות כל מה שאני רוצה,
I can see whomever I choose.
אני יכולה לראות את מי שאני רוצה.
I can eat my dinner in a fancy restaurant,
אני יכולה לאכול את סעודתי במסעדה מפוארת,
But nothing;
אך שום דבר;
I said nothing can take away these blues.
אני מתכוונת שום דבר אינו יכול להעלים את העצבות הזו.
Cause nothing compares,'
כי שום דבר אינו משתווה,
Nothing compares to you.
שום דבר אינו משתווה אלייך.


It's been so lonely without you here,
כל כך לבד בלעדייך פה,
Like a bird without a song;
כמו ציפור ללא שיר;
Nothing can stop these lonely tears from falling.
שוום דבר אינו יכול לעצור את הדמעות הבודדות האלה מליפול.
Tell me baby where did I go wrong.
אמור לי יקירי איפה טעיתי.
I could put my arms around every boy I see,
אני יכולה לשים את זרועותיי על כל בחור שאני רואה,
But they'd only remind me of you.
אך הם רק מזכירים לי אותך.
I went to the doctor n'guess what he told me,
הלכתי לרופא ונחש מה הוא אמר לי,
Guess what he told me.
נחש מה הוא אמר לי.
He said girl you better try to have fun,
הוא אמר נערה תשתדלי לעשות חיים,
No matter what you do;
לא חשוב מה תעשי;
But he's a fool.
אך הוא טיפש.


Cause nothing compares,'
כי שום דבר אינו משתווה,
Nothing compares to you.
שוום דבר אינו משתווה אלייך.


All the flowers that you planted, mama;
כל הפרחים ששתלת, אימא;
In the back yard;
בחצר האחורית;
All died when you went away.
כולם מתו שהלכת.
I know that living with you baby was sometimes hard,
אני יודעת שלחיות אתך יקירי היה לפעמים קשה,
But I'm willing to give it another try.
אך אני מוכנה לתת לזה סיכוי נוסף.

  

Nothing compares,
שום דבר אינו משתווה,
Nothing compares to you.
שום דבר אינו משתווה אלייך.
Nothing compares,
שום דבר אינו משתווה,
Nothing compares to you.
שום דבר אינו משתווה אלייך.
Nothing compares,
שום דבר אינו משתווה,
Nothing compares to you.
שום דבר אינו משתווה אלייך.
 

3 תגובות:

  1. אילו מילים איזה עוצמה ואיזה שיר פצצה מרגש אותי מחדש כאשר אני שומע את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. שיר קורע ומעלה זכרונות של אותה תקופה יפה של פשטוט ותמימות

      מחק