Top LeaderBoard

יום שני, 5 בנובמבר 2012



 Tracy Chapman - Baby Can I Hold You
טרייסי צ'אפמן – יקירתי האם אני יכול לאחוז בך הלילה.

 

 
Sorry,
סליחה,
Is all that you can't say.
זה כל שאינך יכול לומר.
Years gone by and still,
שנים עוברות ועדיין,
Words don't come easily.
מילים לא באות בקלות.
Like sorry,
כמו סליחה,
Like sorry.
כמו סליחה.

 

Forgive me,
סלחי לי,
Is all that you can't say.
זה כל שאינך יכול לומר.
Years gone by and still,
שנים עוברות ועדיין,
Words don't come easily.
מילים לא באות בקלות.
Like forgive me,
כמו סלחי לי,
Forgive me.
סלחי לי.

 

But you can say baby,
אך אתה יכול לומר יקירתי,
Baby can I hold you tonight.
יקירתי האם אני יכול לאחוז בך הלילה.
Maybe if I'd told you the right words,
אולי אם הייתי אומר לך את המילים הנכונות,
At the right time;
בזמן הנכון;
You'd be mine.
היית שלי.

 
 
I love you,
אני אוהב אותך,
Is all that you can't say.
זה כל שאינך יכול לומר.
Years gone by and still,
שנים עוברות ועדיין,
Words don't come easily.
מילים לא באות בקלות.
Like I love you,
כמו אני אוהב אותך,
I love you.
אני אוהב אותך.

 

But you can say baby,
אך אתה יכול לומר יקירתי,
Baby can I hold you tonight.
יקירתי האם אני יכול לאחוז בך הלילה.
Maybe if I'd told you the right words,
אולי אם הייתי אומר לך את המילים הנכונות,
At the right time;
בזמן הנכון;
You'd be mine.
 היית שלי.

 

Baby can I hold you tonight.
יקירתי האם אני יכול לאחוז בך הלילה.
Maybe if I'd told you the right words,
אולי אם הייתי אומר לך את המילים הנכונות,
At the right time;
בזמן הנכון;
You'd be mine…
היית שלי...
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה