Top LeaderBoard

יום שבת, 17 בנובמבר 2012



 Tracy Chapman – Bridges.
טרייסי צ'אפמן – גשרים.



All the bridges that you burned,
כל הגשרים ששרפת,
Come back one day to haunt you.
חוזרים יום אחד לרדוף אותך.
One day you'll find you're walking,
יום אחד תמצא את עצמך הולך,
Lonely.
לבדך.


Oh baby I,
הו מותק אני,
Never meant to hurt you.
מעולם לא התכוונתי לפגוע בך.
Sometimes the best intentions,
לפעמים הכוונות הטובות ביותר,
Still don't make things right.
לא עוזרות.


But all my ghosts they find me,
אך שדיי מוצאים אותי,
Like my past they think they own me.
כמו עברי הם חושבים שיש להם בעלות עליי.
In dreams and dark corners they surround me,
בחלומות ופינות חשוכות הם סוגרים עליי,
 I cry, I cry.
אני בוכה, אני בוכה.


Let me take this time to set that record straight,
תן לי לנצל את הזמן לסדר את העניינים,
Let me take this time to take it all back.
תן לי לנצל את הזמן לקחת את הכול חזרה.
Let me take this time to tell you how I felt,
תן לי לנצל את הזמן לומר לך איך הרגשתי,
Let me take this time to try and make it right.
תן לי לנצל את הזמן לנסות לתקן.


All the bridges that you burned,
כל הגשרים ששרפת,
Come back one day to haunt you.
באים יום אחד לרדוף אותך.
One day you'll find you're walking,
יום אחד תמצא את עצמך הולך,
Lonely.
לבדך.


 You can,
אתה יכול,
Walk away.
ללכת.
All alone,
לבדך,
Spend all your time;
להעביר את כל זמנך;
Thinking about the way things used to be.
לחשוב על איך הכול היה.
If love feels right,
אם האהבה טובה,
You work it out.
את תסתדר.
 Don't give it up,
אל תוותר,
Baby;
מותק;


Anybody tell you that,
כל אחד יאמר לך,
Anybody tell you that;
כל אחד יאמר  לך;
Anybody tell you that;
כל אחד יאמר לך;


You should take some time, maybe sleep on it tonight;
אתה צריך להקדיש קצת זמן, אולי תישן על זה הלילה;
You should take some time, baby heed the words I said.
אתה צריך להקדיש קצת זמן, לחשוב על מה שאמרתי.
You should take some time, think about your life;
אתה צריך להקדיש קצת זמן, לחשוב על חייך;
You should take some time, before you throw it all away.
אתה צריך להקדיש קצת זמן, לפני שאתה זורק הכול.


All the bridges that you burned,
כל הגשרים ששרפת,
Come back one day to haunt you.
באים יום אחד לרדוף אותך.
One day you'll find you're walking,
יום אחד תמצא את עצמך הולך,
Lonely.
לבדך.

 Ain't got the time,
אין לי את הזמן,
To sit here and wait around.
לשבת פה ולחכות.
But I got the time,
אך יש לי את הזמן,
If you say I'm what you want.
אם אתה אומר שאותי אתה רוצה.

All the bridges that you burned,
כל הגשרים ששרפת,
Come back one day to haunt you.
חוזרים יום אחד לרדוף אותך.
One day you'll find you're walking,
יום אחד תמצא את עצמך,
Lonely.
לבדך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה