Top LeaderBoard

יום שלישי, 6 בנובמבר 2012


 Tracy Chapman - For My Lover.
טרייסי צ'אפמן – למען אהובי.



  
Two weeks in a Virginia jail,
שבועיים בכלא וירג'יאני,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.
Twenty thousand dollar bail,
עשרים אלף דולר ערבות,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.


And everybody thinks,
וכולם חושבים,
That I'm the fool
שאני הטיפשה.
 They don't get,
הם לא מקבלים,
Any love from you.
אהבה ממך.


The things we won't do for love,
הדברים שנעשה בשביל אהבה,
I'd climb a mountain if I had to;
אטפס על הר אם אצטרך;
Risk my life so I could have you;
אסכן את חיי בכדי שיהיה לי אותך;
You, you, you…
אותך, אותך, אותך...

  

Everyday I'm psychoanalyzed,
כל יום אני מנותחת פסיכולוגית,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.
They dope me up and I tell them lies,
מסממים אותי ואני משקרת להם,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.


And everybody thinks,
וכולם חושבים,
That I'm the fool.
שאני הטיפשה.
They don't get,
הם לא מקבלים,
Any love from you.
אהבה ממך.


The things we won't do for love,
הדברים שנעשה בשביל אהבה,
I'd climb a mountain if I had to;
אטפס על הר אם אצטרך;
Risk my life so I could have you;
אסכן את חיי בשביל שיהיה לי אותך;
You, you, you…
אותך, אותך, אותך...


I follow my heart,
אני הולכת אחרי ליבי,
And leave my head to ponder;
ומניחה לראשי לחשוב;
Deep in this love;
בתוך אהבה כזו;
No man can shake.
אף אחד לא יכול להחזיק מעמד.
I follow my heart,
אני הולכת אחר ליבי,
And leave my mind to wonder;
ומניחה לראשי לתהות;
Is this love worth;
האם אהבה זו שווה;
The sacrifices I make?
את מה שאני מקריבה?

  

Two weeks in a Virginia jail,
שבועיים בכלא וירג'יאני,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.
Twenty thousand dollar bail,
עשרים אלף דולר ערבות,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.


Everyday I'm psychoanalyzed,
כל יום מנתחים אותי פסיכולוגית,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.
They dope me up and I tell them lies,
מסממים אותי ואני משקרת להם,
For my lover, for my lover.
למען אהובי, למען אהובי.


And everybody thinks,
וכולם חושבים,
That I'm the fool.
שאני הטיפשה.
They don't get,
הם לא מקבלים,
Any love from you.
אהבה ממך.


The things we won't do for love,
הדברים שנעשה בשביל אהבה,
I'd climb a mountain if I had to;
אטפס על הר אם אצטרך;
Risk my life so I could have you;
אסכן את חיי כדי להשיג אותך;
You, you, you…
אותך, אותך, אותך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה