Top LeaderBoard

יום שלישי, 18 בדצמבר 2012


 The Doors - Alabama Song (Whiskey Bar).
הדלתות – השיר של אלבמה (בר הוויסקי).            




Well, show me the way
ובכן, הראה לי את הדרך
To the next whiskey bar.
לבר הוויסקי הבא.
Oh, don't ask why;
הו, אל תשאל מדוע;
Oh, don't ask why.
הו, אל תשאל מדוע.
Show me the way
הראה לי את הדרך
To the next whiskey bar.
לבר הוויסקי הבא.
Oh, don't ask why;
הו, אל תשאל מדוע;
Oh, don't ask why.
הו, אל תשאל מדוע.
For if we don't find
כי אם לא נמצא
The next whiskey bar,
את בר הוויסקי הבא,
I tell you we must die;
אני אומר לך אנו נמות;
I tell you we must die;
אני אומר לך אנו נמות;
I tell you, I tell you;
אני אומר לך, אני אומר לך;
I tell you we must die.
אני אומר לך אנו נמות.
Oh, moon of Alabama;
הו, ירח של אלבמה;
We now must say goodbye.
אנו עכשיו צריכים להיפרד.
We've lost our good old mama,
איבדנו את אימנו היקרה,
And must have whiskey, oh, you know why.
וחייבים וויסקי, הו, אתה יודע מדוע.
Oh, moon of Alabama;
הו, ירח של אלבמה;
We now must say goodbye.
אנו עכשיו צריכים להיפרד.
We've lost our good old mama,
איבדנו את אימנו היקרה,
And must have whiskey, oh, you know why.
וחייבים וויסקי, הו, אתה יודע מדוע.


Well, show me the way
ובכן, הראה לי את הדרך
To the next little girl.
לנערה המתוקה הבאה.
Oh, don't ask why;
הו, אל תשאל מדוע;
Oh, don't ask why.
הו, אל תשאל מדוע.
Show me the way
הראה לי את הדרך
To the next little girl.
לנערה המתוקה הבאה.
Oh, don't ask why;
הו, אל תשאל מדוע;
Oh, don't ask why.
הו, אל תשאל מדוע.
For if we don't find
כי אם לא נמצא
The next little girl;
את הנערה המתוקה הבאה;
I tell you we must die;
אני אומר לך אנו נמות;
I tell you we must die;
אני אומר לך אנו נמות;
I tell you, I tell you;
אני אומר לך, אני אומר לך;
I tell you we must die.
אני אומר לך אנו נמות.


Oh, moon of Alabama;
הו, ירח של אלבמה;
We now must say goodbye.
אנו עכשיו צריכים להיפרד.
We've lost our good old mama,
איבדנו את אימנו היקרה,
And must have whiskey, oh, you know why.
וחייבים וויסקי, הו, אתה יודע מדוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה