Top LeaderBoard

יום חמישי, 13 בדצמבר 2012


 The Doors - Hello, I Love You.
הדלתות – שלום, אני אוהב אותך.



Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Won't you tell me your name?
הלא תאמרי לי את שמך?
Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Let me jump in your game.
תני לי להיכנס לחייך.
Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Won't you tell me your name?
הלא תאמרי לי את שמך?
Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Let me jump in your game.
תני לי להיכנס לחייך.


She's walking down the street,
היא הולכת במורד הרחוב,
Blind to every eye she meets.
לא רואה אף אחד.
Do you think you'll be the guy,
האם אתה חושב שתהיה הבחור,
To make the queen of the angels sigh?
שיגרום למלכת המלאכים להיאנח?


Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Won't you tell me your name?
הלא תאמרי לי את שמך?
Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Let me jump in your game.
תני לי להיכנס לחייך.
Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Won't you tell me your name?
הלא תאמרי לי את שמך?
Hello, I love you;
שלום, אני אוהב אותך;
Let me jump in your game.
תני לי להיכנס לחייך.



She holds her head so high,
היא מרימה את ראשה כל כך גבוה,
Like a statue in the sky.
כמו פסל בשמיים.
Her arms are wicked, and her legs are long;
זרועותיה אכזריות, ורגליה ארוכות;
When she moves my brain screams out this song.
כשהיא זזה ראשי צורח את השיר הזה.


Sidewalk crouches at her feet,
המדרכה כורעת ברך לרגליה,
Like a dog that begs for something sweet.
כמו כלב שמתחנן למשהו מתוק.
Do you hope to make her see you, fool?
האם אתה חושב שתגרום לה לראותך, טיפש?
Do you hope to pluck this dusky jewel?
האם אתה חושב שתתפוס את התכשיט הזה?


Hello, Hello, Hello, Hello, Hello, Hello, Hello.
שלום, שלום, שלום, שלום, שלום, שלום, שלום
I want you,
אני רוצה אותך,
Hello.
שלום.
I need my baby,
אני צריך את ילדתי,
Hello, Hello, Hello, Hello.
שלום, שלום, שלום, שלום.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה