Top LeaderBoard

יום שבת, 26 באוקטובר 2013


Madonna – Like A Virgin.

מדונה – כמו בתולה.                                         




I made it through the wilderness,

שרדתי את השממה,

Somehow I made it through.

איכשהוא שרדתי.

Didn't know how lost I was,

לא ידעתי עד כמה אבודה הייתי,


Until I found you.

עד שמצאתי אותך.


 
I was beat, incomplete;

הייתי מובסת, לא שלמה;

I'd been had, I was sad and blue.

נמאס לי, הייתי עצובה ומדוכדכת.

But you made me feel,

אך גרמת לי להרגיש,

Yeah, you made me feel;

כן, גרמת לי להרגיש;


Shiny and new.

 זוהרת וחדשה.


 
Like a virgin,

כמו בתולה,

Touched for the very first time.

שנגעו בה בפעם הראשונה.

Like a virgin,

כמו בתולה,

With your heart beats;

עם ליבך פועם,

Next to mine
.

לצד שלי.


 
Gonna give you all my love, boy;

אתן לך את כל אהבתי, נערי;

My fear is fading fast.

פחדיי מתפוגגים מהר.

Been saving it all for you,

שמרתי אותה רק בשבילך,


'Cause only love can last.

 כי רק האהבה נשארת.



You're so fine and you're mine,

אתה כל כך יפה ואתה שלי,

Make me strong, yeah you make me bold.

עושה אותי חזקה, כן אתה עושה אותי נועזת.
    
Oh your love thawed out,

הו אהבתך הפשירה,

Yeah, your love thawed out;

כן, אהבתך הפשירה;


What was scared and cold.

 את מה שהיה פוחד וקר.



Like a virgin (hey),

כמו בתולה (היי),

Touched for the very first time.

שנגעו בה בפעם הראשונה.

Like a virgin,

כמו בתולה,

With your heart beats;

עם ליבך פועם;


Next to mine.

לצד שלי.


Oooh, oooh, oooh

הווו, הווו, הווו.


 
You're so fine and you're mine,

אתה כל כך יפה ואתה שלי,

I'll be yours 'till the end of time.

אהיה שלך לנצח.

'Cause you made me feel,

כי גרמת לי להרגיש,

Yeah, you made me feel;

כן, גרמת לי להרגיש;


I've nothing to hide.

 שאין לי מה להסתיר.



Like a virgin (hey),

כמו בתולה (היי),

Touched for the very first time.

שנגעו בה בפעם הראשונה.

Like a virgin,

כמו בתולה,

With your heart beats;

עם ליבך פועם;


Next to mine.

 לצד שלי.


 
Like a virgin, ooh, ooh;

כמו בתולה, הוו, הוו;

Like a virgin.

כמו בתולה.

Feels so good inside,

מרגישה כה טוב בפנים,


When you hold me, and your heart beats, and you love me.

 כשאתה אוחז בי, וליבך פועם, ואתה אוהב אותי.

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh;

הו, הו, הו, הו, הו, הו, הו, הו, הו;

Ooh, baby.

הו, מותק.

Can't you hear my heart beat,

האינך שומע את ליבי פועם,

For the very first time?

בפעם הראשונה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה