Top LeaderBoard

יום שני, 21 באוקטובר 2013


The Bangles – Eternal Flame.

הבנגלס (הצמידים) - להבה נצחית.                                                                                        



Close your eyes,

עצום את עינייך,

 Give me your hand, darling.

הושט לי את ידך, יקירי.

Do you feel my heart beating?

האם אתה מרגיש את פעימות ליבי?

Do you understand?

האם אתה מבין?

Do you feel the same?

האם אתה מרגיש אותו דבר?

Am I only dreaming?

האם אני רק חולמת?

Is this burning an eternal flame?

האם הבערה הזאת היא להבה נצחית?


 
I believe it's meant to be, darling.

אני מאמינה שזה היה צריך להיות, יקירי.

I watch you when you are sleeping,

הבטתי בך שישנת,

You belong with me.

אתה שייך לי.

Do you feel the same,

האם אתה מרגיש אותו דבר,

Am I only dreaming?

האם אני רק חולמת?

Or is this burning an eternal flame?

או שהבערה הזו היא להבה נצחית?


 
Say my name, sun shines through the rain;

אמור את שמי, שמשות מבעד לגשם;

A whole life so lonely;

חיים שלמים כה בודדים;

And then you come and ease the pain.

ואז אתה בא ומקל על הכאב.

I don't want to lose this feeling ...ooooohhhh....

איני רוצה לאבד את ההרגשה הזאת... הווו...

*2




Close your eyes,

עצום את עינייך,

 Give me your hand.

הושט לי את ידך,

Do you feel my heart beating?

האם אתה מרגיש את פעימות ליבי?

Do you understand?

האם אתה מבין?

Do you feel the same?

האם אתה מרגיש אותו דבר?

Am I only dreaming?

האם אני רק חולמת?

Or is this burning an eternal flame?

או שהבערה הזו היא להבה נצחית?



Close your eyes,

עצום את עינייך,

 Give me your hand, darling.

הושט לי את ידך, יקירי.

Do you feel my heart beating?

האם אתה מרגיש את פעימות ליבי?

Do you understand?

האם אתה מבין?

Do you feel the same?

האם אתה מרגיש אותו דבר?

Am I only dreaming?

האם אני רק חולמת?

Is this burning an eternal flame?


 האם הבערה הזו היא להבה נצחית?


Close your eyes,

עצום את עינייך,

 Give me your hand, darling.

הושט לי את ידך, יקירי.

Do you feel my heart beating?

האם אתה מרגיש את פעימות ליבי?

Do you understand?

האם אתה מבין?

Do you feel the same?

האם אתה מרגיש אותו דבר?

Am I only dreaming?

האם אני רק חולמת?



An eternal flame.
להבה נצחית.


Close your eyes,

עצום את עינייך,

 Give me your hand, darling.

הושט לי את ידך, יקירי.

Do you feel my heart beating?

האם אתה מרגיש את פעימות ליבי?

Do you understand?

האם אתה מבין?

Do you feel the same?

האם אתה מרגיש אותו דבר?

Am I only dreaming?

האם אני רק חולמת?

Is this burning an eternal flame?...

האם הבערה הזאת היא להבה נצחית?...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה