Top LeaderBoard

יום שני, 11 בנובמבר 2013


Billy Joel – Uptown Girl.

בילי ג'ואל – נערה מהעיר העילית.                      




Oooh...

הווו...


 
Uptown girl,

נערה מהעיר העילית,

She's been living in her uptown world.

היא חיה בעולם העיר העילית שלה.

I bet she never had a back street guy,

אני בטוח שאף פעם לא היה לה בחור מהעיר התחתית,

I bet her mama never told her why.

אני בטוח שאימה אף פעם לא שאלה אותה למה.



 
I'm gonna try for an uptown girl,

אני אלך על נערה מהעיר העילית,

She's been living in her white bread world.

היא חיה בעולם היאפי שלה.

As long as anyone with hot blood can,

כל עוד מישהו עם דם חם יכול,

And now she's looking for a downtown man;

ועכשיו היא מחפשת בחור מהעיר התחתית;

That's what I am.

זה מה שאני.



And when she knows what,

וכשהיא מבינה מה

She wants from her time.

היא רוצה.

And when she wakes up,

וכשהיא מתעוררת,


And makes up her mind.
ומחליטה.




She'll see I'm not so tough,

היא תראה שאני לא כל כך קשוח,

Just because;

רק בגלל;

I'm in love with an uptown girl.

שאני מאוהב בנערה מהעיר העילית.

She know I seen her in her uptown world,

היא יודעת שראיתי אותה בעולם העיר העילית שלה,

She's getting tired of her high class toys;

היא מתעייפת ממשחקי היוקרה שלה;

And all her presents from her uptown boys;

וכל המתנות מנערי העיר העילית שלה;

She's got a choice.

יש לה בחירה.


 
Oooh...
הווו...


 
Uptown girl,

נערה מהעיר העילית,

You know I can't afford to buy her pearls.

אתה יודע איני יכול לקנות לה יהלומים.

But maybe someday when my ship comes in,

אך אולי ביום אחד שיתמזל מזלי,

She'll understand what kind of guy I've been;

היא תבין איזה בחור הייתי;

And then I'll win.

ואז אזכה.



And when she's walking,

וכשהיא הולכת,

She's looking so fine.

היא נראית כל כך טוב.

And when she's talking,

וכשהיא מדברת,


She'll say that she's mine.
היא תאמר שהיא שלי.



She'll say I'm not so tough,

היא תאמר שאיני כל כך קשוח,

Just because;

רק בגלל;

I'm in love;

אני מאוהב;

With an uptown girl.

עם נערה מהעיר העילית.

She's been living in her white bread world;

היא חיה בעולם היאפי שלה;

As long as anyone with hot blood can;

כל עוד מישהו עם דם חם יכול;

And now she's looking for a downtown man;

ועכשיו היא מחפשת בחור מהעיר התחתית;

That's what I am.

זה מה שאני.


 
Oooh...
הווו...



Uptown girl,

נערה מהעיר העילית,

She's my uptown girl.

היא נערת העיר העילית שלי.

Don't You know I'm in love,

אינך יודע שאני מאוהב,


With an uptown girl;
בנערה מהעיר העילית;

My uptown girl.

נערת העיר העילית שלי.

Don't You know I'm in love,

אינך יודע שאני מאוהב,

With an uptown girl;

בנערה מהעיר העילית;

My uptown girl.

נערת העיר העילית שלי.

Don't You know I'm in love,

אינך יודע שאני מאוהב,

With an uptown girl;

בנערה מהעיר העילית;

My uptown girl.

נערת העיר העילית שלי.

she's an uptown…

היא נערת העיר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה