Top LeaderBoard

יום שלישי, 19 בנובמבר 2013


Michael Jackson – The Way You Make Me Feel.

מייקל ג'קסון – איך שאת גורמת לי להרגיש.




Hee!

היי!


You knock me off of my feet now baby.

את מפילה אותי מרגליי מותק.

Ooh!

הוו!


Go on girl!

קדימה נערה!


Ooh!

הוו!



Hey Pretty Baby With The


היי נערה יפה עם

High Heels On,

העקבים הגבוהים.

You Give Me Fever

את גורמת לי לחום

Like I've Ever, never Known.

כמו שמעולם לא היה לי.

You're Just A Product Of

את פשוט תוצאה של

Loveliness,

חן.

I Like The Groove Of

אני אוהב את הקטע של

Your Walk;

הליכתך;

Your Talk, Your Dress.

דיבורך, שימלתך.

I Feel Your Fever

אני מרגיש את חומך

From Miles Around,

מקילומטרים,

I'll Pick You Up In My Car;

אאסוף אותך במכוניתי;

And We'll Paint The Town.

ונקרע את העיר.

Just Kiss Me Baby

רק נשקיני מותק

And Tell Me Twice,

ואמרי לי פעמיים,


That You're The One For Me;
שאת שלי;



,The Way You Make Me Feel


איך שאת גורמת לי להרגיש,

(The Way You Make Me Feel).

(איך שאת גורמת לי להרגיש).

You Really Turn Me On,

את באמת מדליקה אותי,

(You Really Turn Me On).

(את באמת מדליקה אותי).

You Knock Me Off Of My Feet,

את מפילה אותי מרגליי,

(You Knock Me Off Of My Feet).

(את מפילה אותי מרגליי).

My Lonely Days Are Gone,

ימי הבודדים עברו,


(My Lonely Days Are Gone).
(ימי הבודדים עברו).



I Like The Feelin' You're

אני אוהב את ההרגשה שאת

Givin' Me,

נותנת לי,

Just Hold Me Baby And I'm

רק איחזי בי מותק ואני

In Ecstasy.

באקסטזה.

Oh I'll Be Workin' From Nine


הו אעבוד מתשע

To Five,

עד חמש,

To Buy You Things To Keep

לקנות לך דברים שישמרו

You By My Side.

עלייך לצידי.

I Never Felt So In Love Before,

מעולם לא הייתי כל כך מאוהב,

Just Promise Baby, You'll

רק הבטיחי מותק,

Love Me Forevermore.

שתאהבי אותי לעד.

I Swear I'm Keepin' You Satisfied,

אני מבטיח שתהיי מרוצה,

'Cause You're The One For Me;

כי את האחת בשבילי;



The Way You Make Me Feel,

איך שאת גורמת לי להרגיש,

(The Way You Make Me Feel).

(איך שאת גורמת לי להרגיש).

You Really Turn Me On,

את באמת מדליקה אותי,

(You Really Turn Me On).

(את באמת מדליקה אותי).

You Knock Me Off Of My Feet,

את מפילה אותי מרגליי,

Now Baby-Hee!

כן מותק – היי!

(You Knock Me Off Of My Feet),

(את מפילה אותי מרגליי),

My Lonely Days Are Gone,

ימי הבודדים עברו,


(My Lonely Days Are Gone).
(ימי הבודדים עברו).





Go On Girl!
קדימה נערה!

Go On! Hee! Hee! Aaow!

קדימה! היי! היי! אאוו!

Go On Girl!

קדימה נערה!

Ooh!
הוו!



I Never Felt So In Love Before,

מעולם לא הרגשתי כל כך מאוהב,

Promise Baby, You'll Love Me

הבטיחי לי מותק, שתאהבי אותי

Forevermore.

לעד.

I Swear I'm Keepin' You Satisfied,

אני מבטיח שתהיי מרוצה,


'Cause You're The One For Me;
כי את האחת בשבילי;



The Way You Make Me Feel,

איך שאת גורמת לי להרגיש,

(The Way You Make Me Feel).

(איך שאת גורמת לי להרגיש).

You Really Turn Me On,

את באמת מדליקה אותי,

(You Really Turn Me On).

(את באמת מדליקה אותי).

You Knock Me Off Of My Feet,

את מפילה אותי מרגליי,

Now Baby-Hee!

כן מותק – היי!

(You Knock Me Off Of My Feet).

(את מפילה אותי מרגליי).

My Lonely Days Are Gone,

ימי הבודדים עברו,


(My Lonely Days Are Gone).
(ימי הבודדים עברו).



The Way You Make Me Feel,

איך שאת גורמת לי להרגיש,

(The Way You Make Me Feel).

(איך שאת גורמת לי להרגיש).

You Really Turn Me On,

את באמת מדליקה אותי,

(You Really Turn Me On).

(את באמת מדליקה אותי).

You Knock Me Off Of My Feet

את מפילה אותי מרגליי

Now Baby-Hee!

כן מותק – היי!

(You Knock Me Off Of My Feet).

(את מפילה אותי מרגליי).

My Lonely Days Are Gone,

ימי הבודדים עברו,


(My Lonely Days Are Gone).
(ימי הבודדים עברו).


 
Ain't Nobody's Business,

לא עניין של אף אחד,

Ain't Nobody's Business;

לא עניין של אף אחד;

(The Way You Make Me Feel)

(איך שאת גורמת לי להרגיש)

Ain't Nobody's Business;

לא עניין של אף אחד;

Ain't Nobody's Business But

לא עניין של אף אחד מלבד

Mine And My Baby.

אני ונערתי.

(You Really Turn Me On),

(את באמת מדליקה אותי),

Hee Hee!

היי היי!

(You Knock Me Off Of My Feet),

את מפילה אותי מרגליי),

Hee Hee! Ooh!

היי היי! הוו!


(My Lonely Days Are Gone).
(ימי הבודדים עברו).


 
Give It To Me,

תני לי את זה,

Give Me Some Time;

תני לי קצת זמן;

(The Way You Make Me Feel)

(איך שאת גורמת לי להרגיש)

Come On Be My Girl;

בואי תהיי נערתי;

I Wanna Be With Mine.

אני רוצה להיות עם.

(You Really Turn Me On)

(את באמת מדליקה אותי)

Ain't Nobody's Business,

לא עניין של אף אחד,

(You Knock Me Off Of My Feet)

(את מפילה אותי מרגליי)

Ain't Nobody's Business But

לא עניין של אף אחד מלבד

Mine And My Baby's.

שלי ושל נערתי.

(My Lonely Days Are Gone).

(ימי הבודדים עברו).

Awow!

אווו!



Hee Hee! Aaow!

היי היי! אוו!

How your doing man?

איך אתה מרגיש בן אדם?

Chika-Chika

צ'יקה – צ'יקה

Chika-Chika-Chika

צ'יקה – צ'יקה – צ'יקה

Hee Hee!

היי היי!

Aaow.

אווו.


 
(The Way You Make Me Feel)

(איך שאת גורמת לי להרגיש)

Hee Hee Hee!

היי היי היי!

Aaow! Aaow!

אווו! אווו!



(You Really Turn Me On),

(את באמת מדליקה אותי),

(You Knock Me Off My Feet).

(את מפילה אותי מרגליי).

(My Lonely Days Are Gone),

(ימי הבודדים עברו),


Aaow!
אווו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה