Top LeaderBoard

יום שישי, 4 ביולי 2014


Capital Cities – Safe And Sound.

ערי בירה - בטוחים.





I could lift you up,
אני יכול להעלות אותך,

I could show you what you wanna see;

אני יכול להראות לך מה שאת רוצה לראות;


And take you where you wanna be.
ולקחת אותך להיכן שאת רוצה להיות.

You could be my luck,

את יכולה להיות המזל שלי,

Even if the sky is falling down;

אפילו אם השמיים יפלו;


I know that we'll be safe and sound.
 
אני יודע שנהיה בטוחים.


We're safe and sound.
אנחנו בטוחים.



I could fill your cup,

אני יכול למלא אותך,

You know my river won't evaporate;

את יודעת מיימי לא יכלו;


This world we still appreciate.
העולם עדיין יקר לנו.

You could be my luck,

את יכולה להיות המזל שלי,

Even in a hurricane of frowns;

אפילו במבול של דאגות;


I know that we'll be safe and sound.
אני יודע שנהיה בטוחים.


 
Safe and sound,

בטוחים,

We're safe and sound;

אנחנו בטוחים;

Safe and sound;

בטוחים;

We're safe and sound.

אנחנו בטוחים.

Hold your ground,

החזיקי מעמד,

We're safe and sound;

אנחנו בטוחים;


Safe and sound.
בטוחים.


 
I could show you love,

אני יכול להראות לך אהבה,

In a tidal wave of mystery;

בנחשול של מיסתורין;


You'll still be standing next to me.
את עדיין תהיי כאן לצידי.

You could be my luck,

את יכולה להיות המזל שלי,

Even if we're six feet underground;

אפילו אם נהיה שתי מטר מתחת לאדמה;


I know that we'll be safe and sound.
אני יודע שנהיה בטוחים.





We're safe and sound.
אנחנו בטוחים.




Safe and sound,

בטוחים,

Safe and sound.

בטוחים.

Hold your ground,

החזיקי מעמד,


Safe and sound.
בטוחים.


 
I could lift you up,

אני יכול להעלות אותך,

I could show you what you wanna see;

אני יכול להראות לך מה שאת רוצה לראות;


And take you where you wanna be.
ולקחת אותך להיכן שאת רוצה להיות.

You could be my luck,

את יכולה להיות המזל שלי,

Even if the sky is falling down;

אפילו אם השמיים יפלו;


I know that we'll be safe and sound.
אני יודע שנהיה בטוחים.



I could lift you up,

אני יכול להעלות אותך,

I could show you what you wanna see;

אני יכול להראות לך מה שאת רוצה לראות;


And take you where you wanna be.
ולקחת אותך להיכן שאת רוצה להיות.

You could be my luck,

את יכולה להיות המזל שלי,

Even if the sky is falling down;

אפילו אם השמיים יפלו;


I know that we'll be safe and sound.
אני יודע שנהיה בטוחים.


 
We're safe and sound,

אנחנו בטוחים,

We're safe and sound.

אנחנו בטוחים.

We're safe and sound,

אנחנו בטוחים,


We're safe and sound.
אנחנו בטוחים.



Safe and sound,

בטוחים,

We're safe and sound.

אנחנו בטוחים.

Safe and sound,

בטוחים,

We're safe and sound.

אנחנו בטוחים.

Hold your ground,

החזיקי מעמד,

We're safe and sound.

אנחנו בטוחים.

Safe and sound,

בטוחים,


We're safe and sound.
אנחנו בטוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה