Top LeaderBoard

יום רביעי, 2 ביולי 2014


John Newman – Love Me Again.

ג'ון ניומן – לאהוב אותי שוב.




Know I've done wrong, left your heart torn;

אני יודע שהייתי לא בסדר, השארתי את ליבך גזור לחתיכות;

Is that what devils do?

האם זה מה ששטנים עושים?

Took you so low,  where only fools go;

לקחתי אותך כל כך נמוך, היכן שרק שוטים הולכים;


I shook the angel in you.
זעזעתי את המלאך שבך.


 
Now I'm rising from the ground,

עכשיו אני עולה מלמטה,
 
Rising up to you.

עולה אלייך.

Filled with all the strength I've found,

מלא בכל הכח שמצאתי,


There's nothing I can't do.
אין משהו שאיני יכול לעשות.


 
I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;

Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?

I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;

Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?

I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;

Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?

I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;


Can you love me again?
האם את יכולה לאהוב אותי שוב?




Can you love me again?
האם את יכולה לאהוב אותי שוב?


 
It's unforgivable, I stole and burnt your soul;

זה בלתי נסלח, גנבתי ושרפתי את נשמתך;

Is that what demons do?

האם זה מה ששטנים עושים?

They rule the worst of me, destroy everything;

הם מוציאים את הרע שבי, הורסים הכל;


They bring down angels like you.
הם מפילים מלאכים כמוך.


 
Now I'm rising from the ground,

עכשיו אני עולה מלמטה,
Rising up to you.

עולה אלייך.

Filled with all the strength I've found,

מלא בכל הכח שמצאתי,


There's nothing I can't do.
אין דבר שלא אוכל לעשות.


 
I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;

Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?

I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;


Can you love me again?
האם את יכולה לאהוב אותי שוב?


 
Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?


 
Oh I told you once I can't do this again;

הו אמרתי לך כבר איני יכול לעשות זאת שוב;

Do this again, oh no!

לעשות את זה שוב, הו לא!

I told you once I can't do this again;

אמרתי לך כבר איני יכול לעשות זאת שוב;


Do this again, oh no!
לעשות את זה שוב, הו לא!


 
I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;

Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?

I need to know now, know now;

אני צריך לדעת, לדעת;

Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?

I need to know now, know now;

אני צריך לדעת; לדעת;


Can you love me again?
האם את יכולה לאהוב אותי שוב?


 
Can you love me again?

האם את יכולה לאהוב אותי שוב?
                     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה