Top LeaderBoard

יום ראשון, 10 באוגוסט 2014


   Kelly Clarkson – behind these hazel eyes.

קלי קלרקסון – מאחוריי עיניי השקד האלה.




Oh oh oh…

הו הו הו...



Seems like just yesterday,

נראה כאילו רק אתמול,

You were a part of me;

היית חלק ממני;

I used to stand so tall;

עמדתי זקופה;
 
I used to be so strong.

הייתי כל כך חזקה.

Your arms around me tight,

זרועותייך חזק סביבי,

Everything, it felt so right;

הכל הרגיש כה נכון;

Unbreakable, like nothin' could go wrong.

בלתי שביר, כאילו כלום לא יכול לקרות.

Now I can't breathe,

עכשיו איני יכולה לנשום,

No, I can't sleep;

לא, איני יכולה לישון;


I'm barely hanging on.
אני בקושי עומדת על רגליי.


 
Here I am, once again;

הנה אני, שוב;

I'm torn into pieces;

קרועה לחתיכות;

Can't deny it, can't pretend;

לא מכחישה, לא מעמידה פנים;

Just thought you were the one.

רק חשבתי שאתה הוא האחד.

Broken up, deep inside;

שבורה, עמוק בפנים;

But you won't get to see the tears I cry;

אך לא תזכה לראות את דמעותיי;


Behind these hazel eyes.
מאחוריי עיניי השקד האלה.


 
I told you everything,

סיפרתי לך הכל,

Opened up and let you in;

נפתחתי והכנסתי אותך;

You made me feel alright;

גרמת לי להרגיש נפלא;

For once in my life.

פעם אחת בחיי.

Now all that's left of me,

עכשיו כל מה שנשאר ממני,

Is what I pretend to be;

זה מה שאני מעמידה פנים להיות;

So together, but so broken up inside.

כל כך חזקה, אך כל כך שבורה מבפנים.

'Cause I can't breathe,

כי איני יכולה לנשום,

No, I can't sleep;

לא, איני יכולה לישון;


I'm barely hangin' on.
אני בקושי עומדת על רגליי.


 
Here I am, once again;

הנה אני, שוב;

I'm torn into pieces;

קרועה לחתיכות;

Can't deny it, can't pretend;

לא מכחישה, לא מעמידה פנים;

Just thought you were the one.

רק חשבתי שאתה הוא האחד.

Broken up, deep inside;

שבורה, עמוק בפנים;

But you won't get to see the tears I cry;

אך לא תזכה לראות את דמעותיי;


Behind these hazel eyes.
מאחורי עיניי השקד האלה.


 
Swallow me then spit me out,

בולע אותי ומקיא אותי,

For hating you, I blame myself;

על שאני שונאת אותך, אני מאשימה את עצמי;

Seeing you it kills me now;

לראות אותך זה הורג אותי;

No, I don't cry on the outside;

לא, איני בוכה מבחוץ;

Anymore...

עוד...


Anymore...
עוד...


 
Here I am, once again;

הנה אני, שוב;

I'm torn into pieces;

קרועה לחתיכות;

Can't deny it, can't pretend;

לא מכחישה, לא מעמידה פנים;

Just thought you were the one.

רק חשבתי שאתה הוא האחד.

Broken up, deep inside;

שבורה, עמוק בפנים;

But you won't get to see the tears I cry;

אך לא תזכה לראות את דמעותיי;


Behind these hazel eyes.
מאחורי עיניי השקד האלה.



Here I am, once again;

הנה אני, שוב;

I'm torn into pieces;

קרועה לחתיכות;

Can't deny it, can't pretend;

לא מכחישה, לא מעמידה פנים;

Just thought you were the one.

רק חשבתי שאתה הוא האחד.

Broken up, deep inside;

שבורה, עמוק בפנים;

But you won't get to see the tears I cry;

אך לא תזכה לראות את דמעותיי;


Behind these hazel eyes.
מאחוריי עיניי השקד האלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה