Top LeaderBoard

יום שישי, 12 בספטמבר 2014


Amy Winehouse – Tears Dry On Their own.

אמי ווינהאוס – דמעות מתייבשות מעצמם.



  

All I can ever be to you,

כל מה שאי פעם אהיה בשבילך,

Is a darkness that we knew;

זה תקופה חשוכה שהייתה לנו;

And this regret I got accustomed to.

ולזה כבר התרגלתי.
 
Once it was so right,

פעם זה היה כל כך נכון,
 
When we were at our high,

כשהיינו בפיסגה שלנו,
 
Waiting for you in the hotel at night.

לחכות לך במלון בלילה.
 
I knew I hadn't met my match,

ידעתי שלא מצאתי את נפשי התאומה,
 
But every moment we could snatch,

אך כל רגע שיכולנו לחטוף,
 
I don't know why I got so attached.

איני יודעת למה נקשרתי כל כך.
 
It's my responsibility,

זו האחריות שלי,
 
And you don't owe nothing to me;

ואינך חייב לי כלום;
 
But to walk away I have no capacity.


אך ללכת אין לי אומץ.




He walks away,

הוא הולך,
 
The sun goes down;

השמש שוקעת;
 
He takes the day but I'm grown.

הוא לוקח את זה בקלות אך אני ילדה גדולה.

And in your way,

ובדרכך,

 in this blue shade;

בצל העצב;

My tears dry on their own.

דמעותיי מתייבשות מעצמם.




I don't understand,

אינני מבינה,
 
Why do I stress A man;

למה אני מודאגת מהגבר;
 
When there's so many weirder things at hand.

כיש כל כך הרבה דברים מוזרים יותר.
 
We could a never had it all,

לעולם לא היינו מצליחים,
 
We had to hit a wall;

היינו צריכים להיפרד;
 
So this is inevitable withdrawal.

אז זו פרידה בלתי נמנעת.
 
Even if I stop wanting you,

אפילו אם לא ארצה אותך יותר,
 
A Perspective pushes true;

מה שבטח יהיה;
 
I'll be some next man's other woman soon.

בקרוב אהיה האישה האחרת של הגבר הבא.

I cannot play myself again,

איני יכולה להתעלל שוב בעצמי,
 
I should just be my own best friend;

אני פשוט צריכה להיות טובה לעצמי;
 
Not fuck myself in the head with stupid men.

לא לשגע את עצמי עם גברים מטופשים.




He walks away,

הוא הולך,
 
The sun goes down;

השמש שוקעת;
 
He takes the day but I'm grown.

הוא לוקח את זה בקלות אך אני ילדה גדולה.

And in your way,

ובדרכך,
 
In this blue shade;

בצל העצב;
 
My tears dry on their own.

דמעותיי מתייבשות מעצמם.



So we are history,

אז אנו היסטוריה,
 
Your shadow covers me;

צילך מכסה אותי;
 
The sky above;

השמיים מעל;
 
A blaze.

עולים בלהבה.



He walks away,

הוא הולך,
 
The sun goes down;

השמש שוקעת;
 
He takes the day but I'm grown.

הוא לוקח את זה בקלות אך אני לא ילדה קטנה.

And in your way,

ובדרכך,

In this blue shade;

בצל העצב;
 
My tears dry on their own.

דמעותיי מתייבשות מעצמם.




I wish I could say no regrets,

הלוואי והייתי יכולה לומר שאיני מצטערת,

And no emotional debts;

ושאין כעס;
 
Cause as we kiss goodbye the sun sets.

כי כשאנו נפרדים השמש שוקעת.
 
So we are history,

אז אנו היסטוריה,
 
The shadow covers me;

הצל מכסה אותי;
 
The sky above a blaze lonely lovers see.

השמיים עולים בלהבה שרק אוהבים בודדים רואים.




He walks away,

הוא הולך,
 
The sun goes down;

השמש שוקעת;
 
He takes the day but I'm grown.

הוא לוקח את זה בקלות אך אני ילדה גדולה.

And in your way,

ובדרכך,
 
My blue Shade;

בצל העצב;
 
My tears dry on their own.

דמעותיי מתייבשות מעצמם.



He walks away,

הוא הולך,
 
The sun goes down;

השמש שוקעת;
 
He takes the day but I am grown.

הוא לוקח את זה בקלות אך אני ילדה גדולה.

And in your way,

ובדרכך,
 
My deep shade;

בצל הכבד;
 
My tears dry on their own.

דמעותיי מתייבשות מעצמם.



He walks away,

הוא הולך,
 
The sun goes down;

השמש שוקעת;
 
He takes the day but I'm grown.

הוא לוקח את זה בקלות אך אני ילדה גדולה.

And in your way,

ובדרכך,
 
My deep shade;

בצל הכבד;
 
My tears dry.

דמעותיי מתייבשות.

עוד על השיר:
מעניין במוסיקה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה