Top LeaderBoard

יום שני, 27 באוקטובר 2014



Flying Pickets – Only You.

משמרות מעופפות – רק אותך.



Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,


Ba da da da,
בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה.



Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da.

בה דה דה דה.



Looking from a window above,

מביט מחלון למעלה,

It's like a story of love;

זה כמו סיפור אהבה;

Can you hear me?

האם את שומעת אותי?

Came back only yesterday,

חזרתי רק אתמול,

Moving further away;

מתקדם הלאה;


Want you near me.
רוצה אותך לידי.

  


All I needed was the love you gave,

כל שהייתי צריך היא אהבתך,

All I needed for another day.

כל שהייתי צריך לעוד יום.

 And all I ever knew,

וכל שאי פעם היה לי,
Only you.

רק אותך.



Sometimes when I think of your name,

לפעמים כשאני חושב על שמך,

And it's only a game;

וזה רק משחק;

And I need you.

ואני צריך אותך.

Listening to the words that you say,

מקשיב למילים שאת אומרת,

Getting harder to stay;

נהיה קשה יותר להישאר;


When I see you.
כשאני רואה אותך.



All I needed was the love you gave,

כל שהייתי צריך היא אהבתך,

All I needed for another day.

כל שהייתי צריך לעוד יום.

 And all I ever knew,

וכל שאי פעם היה לי,


Only you.
רק אותך.



Ba da,

בה דה,

Ba da,

בה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה.




Ba da,
בה דה,


Ba da,
בה דה,


Ba da da da,
בה דה, דה, דה,

Ba da da da,

בה, דה, דה, דה,

Ba da da da.

בה דה דה דה.



All I needed was the love you gave,

כל שהייתי צריך היא אהבתך,

All I needed for another day.

כל שהייתי צריך לעוד יום.

 And all I ever knew,

וכל שאי פעם היה לי,

Only you.

רק אותך.




This is gonna take a long time,

זה ייקח הרבה זמן,

And I wonder what's mine;

ואני חושב מה שלי;

Can't take no more.

לא יכול לסבול עוד.

Wonder if you'll understand,

תוהה אם תביני,

It's just the touch of your hand;

זה רק מגע ידך;


Behind a closed door.
מאחורי דלת סגורה.




All I needed was the love you gave,

כל שהייתי צריך היא אהבתך,

All I needed for another day.

כל שהייתי צריך לעוד יום.

 And all I ever knew,

וכל שאי פעם היה לי,


Only you.
רק אותך.




Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,


Ba da da da,
בה דה דה דה,

Ba da da da.

בה דה דה דה.



Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da,

בה דה ד דה,

Ba da da da,

בה דה דה דה,

Ba da da da.

בה דה ד דה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה