Top LeaderBoard

יום שני, 20 באוקטובר 2014


Joe Cocker – Unchain My Heart.

ג'ו קוקר – התירי את ליבי.




Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

 Baby Let Me Be.
מותק תני לי לחיות.

Cause You Don't Care,
כי לא איכפת לך,

 Well Please Set Me Free.
אז אנא שחררי אותי.



Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

Baby Let Me Go.
מותק תני לי ללכת.

Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

Cause You Don't Love Me No More.
כי אינך אוהבת אותי עוד.

Every Time I Call You On The Phone,
כל פעם שאני מתקשר אלייך,

Some Fella Tells Me That Your Not At Home;
איזה בחור אומר לי שאינך בבית;

Unchain My Heart;
התירי את ליבי;

 Set Me Free.
שחררי אותי.





Unchain My Heart,

התירי את ליבי,

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)


.Baby Let Me Be

מותק תני לי לחיות.

Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)

Cause You Don't Care About Me.
כי לא איכפת לך ממני.

You Got Me Sewed Up Like A Pillow Case,
את עושה בי מה שאת רוצה,

But You Let My Love Go To Waste;
אך נותנת לאהבתי להתבזבז;

Unchain My Heart;
התירי את ליבי;

 Set Me Free.
שחררי אותי.




I'm Under Your Spell,
אני שבוי בקסמך,

Like A Man In A Trance, Baby.
כמו אדם בטרנס, מותק.

Oh But You Know Darn Well,
הו אך את יודעת היטב,

 That I Don't Stand A Chance.
שאין לי סיכוי.

Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)

 Let Me Go My Way.
תני לי ללכת לדרכי.

Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)

 You Worry Me Night And Day.
את מדאיגה אותי ביום ובלילה.

Why Lead Me To A life Of Misery,
למה להעביר אותי חיים של ייסורים,

When You Don't Care A Bag Of Beans For Me.
כשאת לא שמה עליי.

Unchain My Heart Oh please,
התירי את ליבי הו אנא,

 Set Me Free.
שחררי אותי.

Alright.
כן.


 
I'm Under Your Spell,
אני שבוי בקסמך,

Just Like A Man In A Trance, Baby.
כמו אדם בטרנס, מותק.

But You Know Darn Well,
אך את יודעת היטב,

 That I Don't Stand A Chance.
שאין לי סיכוי.

Please unchain My Heart,
אנא התירי את ליבי,

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)

 Let Me Go My Way.
תני לי ללכת לדרכי.

Unchain My Heart,
התירי את ליבי,

Please Set Me Free.
אנא שחררי אותי.

Oh Set Me Free.
הו שחררי אותי.

Why Don't You Do That For me.
למה שלא תעשי את זה בשבילי.

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)

You Don't Care.
לא איכפת לך.

Why Don't You Let Me go,
למה שלא תתני לי ללכת,

(Unchain My Heart)
(התירי את ליבי)

Cause You Don't Love Me No More.
כי אינך אוהבת אותי עוד.

Oh,
הו

 (Unchain My Heart).
(התירי את ליבי).

You Don't Care,
לא איכפת לך,

So Please Set Me Free.
אז אנא שחררי אותי.

(Unchain My Heart).
(התירי את ליבי).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה