Top LeaderBoard

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014


Sandra – Maria Magdalena.

סנדרה – מריה מגדלנה.




You take my love,

אתה לוקח את אהבתי,

You want my soul.

אתה רוצה את נשמתי.

I would be crazy to share your life,

לעולם לא אהיה חלק מעולמך,

Why can't you see what I am?

למה אתה לא מבין מי אני?

Sharpen the senses and turn the knife,

תחדד את החושים ותסובב את הסכין,
Hurt me and you'll understand.
תפגע בי ואז תבין.




I'll never be Maria Magdalena,

לעולם לא אהיה *מריה מגדלנה,

(You're a creature of the night).

(את חית לילה).

Maria Magdalena,

מריה מגדלנה,

(You're a victim of the fight);

(את קורבן של המאבק);

(You need love).

(את זקוקה לאהבה).

Promise me delight,

הבטח לי עונג,

(You need love).

(את זקוקה לאהבה).

*2




Why must I lie,

למה אני צריכה לשקר,

Find alibis?

להמציא תירוצים?

When will you wake up and realize,

מתי תתעורר ותבין,
I can't surrender to you?
איני יכולה להיכנע לך?
Play for affection,
להתחנן לחום,
And win the prize;
ולזכות בו;
I know those party games too.
אני מכירה את המשחקים גם.




I'll never be Maria Magdalena,
לעולם לא אהיה מריה מגדלנה,
(You're a creature of the night).
(את חית לילה).
Maria Magdalena,
מריה מגדלנה,
(You're a victim of the fight);
(את קורבן של המאבק);
(You need love).
(את זקוקה לאהבה).
Promise me delight,
הבטח לי עונג,
(You need love)…
(את זקוקה לאהבה)...


*מריה מגדלנה – דמות חשובה בנצרות, אחת מחסידיו של ישו. היא היתה עם ישו בשעותייו הקשות, בצליבתו וגם בתחייתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה