Top LeaderBoard

יום ראשון, 28 בדצמבר 2014


Beyonce – Halo.

ביונסה – הילה.




Remember those walls I built,

זוכר את החומות שבניתי,

Oh baby they're tumbling down.

הו מותק הם מתפוררים.

And they didn't even put up a fight,

והם אפילו לא התנגדו,

They didn't even make a sound.

הם אפילו לא השמיעו קול.



I found a way to let you in,

מצאתי דרך לתת לך להיכנס,

But I never really had a doubt.

אך אף פעם לא הטלתי ספק.

Standing in the light of your halo,

עומדת באור של הילתך,

I've got my angel now.

יש לי את המלאך שלי עכשיו.



It's like I've been awakened,

זה כאילו התעוררתי,

Every rule I had you breaking.

כל חוק שהיה לי אתה שובר.

It's the risk that I'm taking,

זה הסיכון שאני לוקחת,

I ain't never gonna shut you out.

אני אף פעם לא אסתגר מפנייך.


Everywhere I'm looking now,

לכל מקום שאני מביטה עכשיו,

I'm surrounded by your embrace.

אני מוקפת באהבתך.

Baby I can see your halo,

מותק אני יכולה לראות את ההילה שלך,

You know you're my saving grace.

אתה יודע אתה חבל ההצלה שלי.


You're everything I need and more,

אתה כל מה שאני צריכה ויותר,

It's written all over your face.

זה כתוב על פנייך.

Baby I can feel your halo,

מותק אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

Pray it won't fade away.

מתפללת שהיא לא תיעלם.


I can feel your halo halo halo,

אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

I can see your halo halo halo.

אני יכולה לראות את ההילה שלך.

I can feel your halo halo halo,

אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

I can see your halo halo halo.

אני יכולה לראות את ההילה שלך.


Hit me like a ray of sun,

הכה בי כמו קרן שמש,

Burning through my darkest night.

בוערת בלילות הכי חשוכים שלי.

You're the only one that I want,

אתה היחידי אותו אני רוצה,

'Think I'm addicted to your light.

חושבת שאני מכורה לאורך.


I swore I'd never fall again,

נשבעתי שלא אתאהב שוב,

But this don't even feel like falling.

אך זה אפילו לא מרגיש כמו ליפול.

Gravity can't begin,

כח המשיכה לא מתחיל,

To pull me back to the ground again.

למשוך אותי בחזרה למטה.


It's like I've been awakened,

זה כאילו התעוררתי,

Every rule I had you breaking.

כל חוק שהיה לי אתה שובר,

The risk that I'm taking,

הסיכון שאני לוקחת,

I'm never gonna shut you out.

אני אף פעם לא אסתגר מפנייך.



Everywhere I'm looking now,

לכל מקום שאני מביטה עכשיו,

I'm surrounded by your embrace.

אני מוקפת באהבתך.

Baby I can feel your halo,

מותק אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

Pray it won't fade away.

מתפללת שהיא לא תיעלם.


I can feel your halo halo halo,

אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

I can see your halo halo halo.

אני יכולה לראות את ההילה שלך.

I can feel your halo halo halo,

אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

I can see your halo halo halo.

אני יכולה לראות את ההילה שלך.

Halo,

הילה,

Halo.

הילה.


Everywhere I'm looking now,

לכל מקום שאני מביטה עכשיו,

I'm surrounded by your embrace.

אני מוקפת באהבתך.

Baby I can see your halo,

מותק אני יכולה לראות את ההילה שלך,

You know you're my saving grace.

אתה יודע אתה חבל ההצלה שלי.


You're everything I need and more,

אתה כל מה שאני צריכה ויותר,

It's written all over your face.

זה כתוב על פנייך.

Baby I can feel your halo,

מותק אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

Pray it won't fade away.

מתפללת שהיא לא תיעלם.



I can feel your halo halo halo,

אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

I can see your halo halo halo.

אני יכולה לראות את ההילה שלך.

I can feel your halo halo halo,

אני יכולה להרגיש את ההילה שלך,

I can see your halo halo halo.

אני יכולה לראות את ההילה שלך.

Oh, oh.

הו, הו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה