Top LeaderBoard

יום שני, 29 בדצמבר 2014


Big Mountain – Baby, I Love Your Way.

הר גדול – מותק, אני אוהב את דרכך.




Ooh, baby, I love your way;

הוו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Everyday, yeah.

כל יום, כן.

Ooh, baby, I love your way;

הוו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Everyday.

כל יום.



Shadows grow so long before my eyes,

צללים מתהווים לפניי,

And they're moving across the page.

והם זזים מולי.

Suddenly the day turns into night,

לפתע היום הופך ללילה,

Far away from the city.

הרחק מהעיר.



But don't, oh no hesitate;

אך אל, הו אל תהססי;

'Cause your love just won't wait.

כי אהבתך לא תחכה.



Ooh, baby, I love your way;

הוו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Everyday, yeah.

כל יום, כן.

I wanna tell you I love your way;

אני רוצה לומר לך אני אוהב את דרכך;

Everyday, yeah;

כל יום, כן;

I wanna be with you night and day.

אני רוצה להיות איתך יום ולילה.



The moon appears to shine and light the sky,

הירח זוהר ומדליק את השמיים,

With the help of some fireflies.

עם עזרה של כמה גחליליות.

I wonder how they have the power to shine, shine, shine;

אני תוהה איך יש להם את הכח לזהור, לזהור, לזהור;

Well I can see them under the pine.

כן אני יכול לראות אותם תחת האורן.



But don't, oh no no, hesitate, la di da;

אך אל, הו לא לא, תהססי, לה די דה;

'Cause your love just won't wait.

כי אהבתך לא תחכה.



Ooh, baby, I love your way;

הוו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Everyday, yeah.

כל יום, כן.

I wanna tell you I love your way,

אני רוצה לומר לך אני אוהב את דרכך,

Everyday, yeah.

כל יום, כן.

I wanna be with you night and day,

אני רוצה להיות איתך יום ולילה,

Whoah baby, oh baby please.

אוו מותק, הו מותק בבקשה.



Everyday,

כל יום,

I will love, I will love hon.

אוהב אותך, אוהב אותך מותק.

I love your way,

אני אוהב את דרכך,

Oh baby please.

הו מותק בבקשה.



I can see the sunset in your eyes,

אני יכול לראות את השקיעה בעינייך,

Brown and gray, and blue besides.

חום ואפור וגם כחול.

Clouds are stalking, islands in the sun;

עננים נאספים, איים בשמש;

I wish I could buy one, out of season.

הלוואי ויכולתי לקנות אחד, מחוץ לעונה.



But don't, oh no no, hesitate, la di da;

אך אל, הו לא לא, תהססי, לה די דה;

'Cause your love just won't wait, just won't wait.

כי אהבתך לא תחכה, פשוט לא תחכה.



Ooh, baby, I love your way;

הו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Every, everyday, yeah.

כל, כל יום, כן.

I wanna tell you I love your way,

אני רוצה לומר לך אני אוהב את דרכך,

I wanna tell you, I will love your pretty ways.

אני רוצה לומר לך, אוהב את דרכייך היפות.

I wanna be with you night and day,

אני רוצה להיות איתך יום ולילה,

Everyday and in everyway.

כל יום ובכל דרך.



Ooh, baby, I love your way;

הוו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Ooh baby, how I love your little ways, yeah.

הוו מותק, כמה אני אוהב את דרכייך הקטנות, כן.

I wanna tell you I love your way,

אני רוצה לומר לך אני אוהב את דרכך,

I wanna tell how I, I wanna tell you how I love your little ways;

אני רוצה לומר לך אני, אני רוצה לומר לך כמה אני אוהב את דרכייך הקטנים;

I wanna be with you night and day.

אני רוצה להיות איתך יום ולילה.



Ooh, baby, I love your way;

הוו, מותק, אני אוהב את דרכך;

Ooh baby, baby, baby…

הו מותק, מותק, מותק...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה