Top LeaderBoard

יום רביעי, 24 בדצמבר 2014


Gabrielle – Walk On By.

גבריאלה – תמשיך הלאה.




If you see me walking down the street,

אם אתה רואה אותי הולכת ברחוב,

And I start to cry, each time we meet;

ואני מתחילה לבכות, כל פעם שאנו נפגשים;

Walk on by, walk on by.

תמשיך הלאה, תמשיך הלאה.

Make believe that you don't see the tears,

תעשה כאילו שאתה לא רואה את הדמעות,

Just let me grieve, in private;

תן לי להתאבל, לבד;

'Cos each time I see you I break down and cry.

כי כל פעם שאני רואה אותך אני נשברת ובוכה.

Walk on by (don't stop), walk on by (don't sop);

תמשיך הלאה (אל תעצור), תמשיך הלאה (אל תעצור);

 And walk on by.

ותמשיך הלאה.



I just can't get over losing you,

אני פשוט לא יכולה להתגבר עלייך,

And so if I seem broken 'n blue;

ואז אם אני נראית שבורה ועצובה;

Walk on by, walk on by.

תמשיך הלאה, תמשיך הלאה.



Foolish pride, that's all that I have left;

גאווה מטופשת, זה כל מה שנישאר לי;

So, let me hide the tears and the sadness;

אז, תן לי להחביא את הדמעות והעצב;

You gave me when you said goodbye.

שהשארת לי כשאמרת שלום.

Walk on by (don't stop), walk on by (don't stop);

תמשיך הלאה (אל תעצור), תמשיך הלאה (אל תעצור);

 Walk on by (don't stop), walk on.

תמשיך הלאה (אל תעצור), תמשיך.



Walk on by, walk on by;

תמשיך הלאה, תמשיך הלאה;

Foolish pride that's all that I have left;

גאווה מטופשת זה כל מה שנישאר לי;

So, let me hide the tears and the sadness;

אז, תן לי להחביא את הדמעות והעצב;

You gave me when you said goodbye.

שהשארת לי כשאמרת שלום.

Walk on by (don't stop), walk on by (don't stop).

תמשיך הלאה (אל תעצור), תמשיך הלאה (אל תעצור).



Now you really got to go so walk on by,

עכשיו אתה באמת צריך ללכת אז תמשיך הלאה,

(Don't stop)

(אל תעצור)

Baby leave me never see the tears I cry,

מותק עזוב אותי אל תראה את דמעותיי,

(Don't stop)

(אל תעצור)

Now you really got to go so walk on by,

עכשיו אתה באמת צריך ללכת אז תמשיך הלאה,

(Don't stop)

(אל תעצור)

Baby leave me never see the tears I cry,

מותק עזוב אותי אל תראה את דמעותיי,

(Don't stop)

(אל תעצור)

Now you really got to go so walk on by…

עכשיו אתה באמת צריך ללכת אז תמשיך הלאה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה