Top LeaderBoard

יום רביעי, 10 בדצמבר 2014


Paul Anka – Diana.

פול אנקה – דיאנה.                         




I'm so young and you're so old,

אני כל כך צעיר ואת כל כך מבוגרת,

This, my darling, I've been told.

כך אמרו לי יקירתי.

I don't care just what they say,

לא איכפת לי מה אומרים,

'Cause forever I will pray;

כי לנצח אתפלל;

You and I, we will be as free;

שאני ואת נהיה חופשיים;

As the birds up in the trees;

כמו הציפורים שבעצים;

Oh, please stay by me, Diana.

הו, אנא הישארי איתי, דיאנה.



Thrills I get when you hold me close,

צמרמורות אני מקבל כשאת אוחזת אותי קרוב,

Oh my darling, you're the most.

הו יקירתי, את הכי.

I love you but do you love me?

אני אוהב אותך אך האם את אוהבת אותי?

Oh Diana, can't you see?

הו דיאנה, אינך מבינה?

I love you with all my heart,

אני אוהב אותך בכל ליבי,

And I hope we will never part;

ואני מקווה שלעולם לא ניפרד;

Oh, please stay by me, Diana.

הו, אנא הישארי איתי, דיאנה.



Oh, my darling, oh my lover;

הו, יקירתי, הו אהובתי;

Tell me that there is no other.

אימרי לי שאין אחר.

I love you with my heart,

אני אוהב אותך עם ליבי,

Oh, oh,oh, oh;

הו, הו, הו הו;

Oh don't you know I love you;

הו אינך יודעת אני אוהב אותך;

Love you.

אוהב אותך.



Only you can take my heart,

רק את יכולה לקחת את ליבי,

Only you can tear it apart.

רק את יכולה לקרוע אותו לגזרים.

When you hold me in your loving arms,

כשאת אוחזת אותי בזרועותייך האוהבות,

I can feel you giving all your charms.

אני מרגיש שאת נותנת את כל קסמייך.



Hold me darling, hold me tight;

איחזי בי יקירתי, איחזי בי חזק;

And squeeze me baby with all your might;

ולחצי אותי מותק בכל כוחך;

Oh, please stay by me, Diana.

הו, אנא הישארי איתי, דיאנה. 



Oh please, Diana;

הו אנא, דיאנה;

Oh please, Diana.

הו אנא, דיאנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה