Top LeaderBoard

יום חמישי, 4 בדצמבר 2014


Roy Orbison – Oh, Pretty Woman.

רוי אורביסון – הו, אישה יפה.




Pretty woman, walking down the street;

אישה יפה, הולכת ברחוב;

Pretty woman, the kind I like to meet.

אישה יפה, כזאת שהייתי רוצה לפגוש.

Pretty woman, I don't believe you, you're not the truth;

אישה יפה, אני לא מאמין לך, את לא אמיתית;

No one could look as good as you, mercy.

אף אחד לא יכול להיראות כל כך טוב כמוך, רחמים.



Pretty woman, won't you pardon me?

אישה יפה, הלא תסלחי לי?

Pretty woman, I couldn't help but see;

אישה יפה, לא יכולתי שלא לראות;

Pretty woman, that you look lovely as can be;

אישה יפה, שאת הכי יפה שאפשר;

Are you lonely just like me?

האם את בודדה בדיוק כמוני?



Pretty woman, stop awhile;

אישה יפה, עיצרי לרגע;

Pretty woman, talk awhile;

אישה יפה, דברי קצת;

Pretty woman, give your smile to me.

אישה יפה, חייכי אליי.



Pretty woman, yeah, yeah, yeah;

אישה יפה, כן, כן, כן;

Pretty woman, look my way;

אישה יפה, הסתכלי לכיוון שלי;

Pretty woman, say you'll stay with me.

אישה יפה, אימרי שתישארי איתי.



'Cause I need you, I'll treat you right;

כי אני צריך אותך, אהיה טוב אלייך;

Come with me, baby, be mine tonight.

בואי איתי, מותק, אהיי שלי הלילה.



Pretty woman, don't walk on by;

אישה יפה, אל תחלפי על פניי;

Pretty woman, don't make me cry.

אישה יפה, אל תגרמי לי לבכות.

Pretty woman, don't walk away, hey, okay;

אישה יפה, אל תלכי, היי, בסדר;

If that's the way it must be, okay.

אם זה מה שצריך להיות, בסדר.

I guess I'll go on home, it's late;

כנראה שאמשיך הביתה, כבר מאוחר;

There'll be tomorrow night, but wait;

יהיו עוד לילות, אך חכה;

What do I see?

מה אני רואה?

Is she walking back to me?

האם היא הולכת בחזרה אליי?

Yeah, she's walking back to me.

כן, היא הולכת בחזרה אליי.

Oh, oh, pretty woman.

הו, הו, אישה יפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה