Top LeaderBoard

יום שני, 19 בינואר 2015


10cc – I'm Not In Love.

10 סמ"ק – אני לא מאוהב.




I'm not in love, so don't forget it;

אני לא מאוהב, אז אל תשכחי את זה;

It's just a silly phase I'm going through.

זה רק שלב טיפשי שאני עובר.

And just because I call you up,

ורק בגלל שאני מתקשר אלייך,

Don't get me wrong, don't think you've got it made.

שלא תביני אותי לא נכון, אל תחשבי שעשית את זה.

I'm not in love, no-no.

אני לא מאוהב, לא-לא.

(It's because...)

(זה בגלל...)



I like to see you, but then again;

אני רוצה לראות אותך, ואז שוב;

That doesn't mean you mean that much to me.

זה לא אומר שאת כל כך חשובה לי.

So if I call you, don't make a fuss;

אז אם אני מתקשר אלייך, אל תעשי סיפור;

Don't tell your friends about the two of us.

אל תספרי לחברייך על שנינו.

I'm not in love, no-no.

אני לא מאוהב, לא-לא.

(...It's because)


(זה בגלל...)



(Be quiet, big boys don't cry)

(תהיה בשקט, ילדים גדולים לא בוכים)

(Big boys don't cry)

(ילדים גדולים לא בוכים)

(Big boys don't cry)

(ילדים גדולים לא בוכים)

(Big boys don't cry)

(ילדים גדולים לא בוכים)

(Big boys don't cry)

(ילדים גדולים לא בוכים)

(Big boys don't cry)

(ילדים גדולים לא בוכים)



I keep your picture upon the wall,

אני שומר את תמונתך על הקיר,

It hides a nasty stain that's lyin' there.

היא מכסה כתם מכוער שנמצא שם.

So don't you ask me to give it back,

אז אל תבקשי ממני להחזיר אותה,

I know you know it doesn't mean that much to me.

אני יודע שאת יודעת שהיא לא כל כך חשובה לי.

I'm not in love, no-no.

אני לא מאוהב, לא-לא.

(...It's because)


(זה בגלל...)



Ooh, you'll wait a long time for me;

הוו, את תחכי הרבה זמן בשבילי;

.Ooh, you'll wait a long time


הוו, את תחכי הרבה זמן.



Ooh, you'll wait a long time for me;

הוו, את תחכי הרבה זמן בשבילי;

.Ooh, you'll wait a long time


הוו, את תחכי הרבה זמן.


I'm not in love, I'm not in love...

אני לא מאוהב, אני לא מאוהב...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה