Top LeaderBoard

יום שבת, 17 בינואר 2015


Arctic Monkeys – I Wanna Be Yours.

קופי הקוטב הצפוני - אני רוצה להיות שלך.




I wanna be your vacuum cleaner,

אני רוצה להיות שואב האבק שלך,

Breathing in your dust.

לנשום את האבק שלך.

I wanna be your Ford Cortina,

אני רוצה להיות הפורד קורטינה שלך,

I will never rust.

לעולם לא אחליד.

If you like your coffee hot,

אם את אוהבת את הקפה שלך חם,

Let me be your coffee pot.

תני לי להיות קנקן הקפה שלך.

You call the shots babe,

את קובעת את הכללים מותק,

I just wanna be yours.

אני רק רוצה להיות שלך.


Secrets I have held in my heart,

סודות ששמרתי בליבי,

Are harder to hide than I thought.

קשים יותר לשמור מאשר חשבתי.

Maybe I just wanna be yours,

אולי אני רק רוצה להיות שלך,

I wanna be yours, I wanna be yours;

אני רוצה להיות שלך, אני רוצה להיות שלך;

Wanna be yours, wanna be yours, wanna be yours.

רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך.


Let me be your 'leccy meter and I'll never run out,

תני לי להיות מונה החשמל שלך ולעולם לא איגמר,

And let me be the portable heater that you'll get cold without.

ותני לי להיות תנור החימום שלך שבלעדיו יהיה לך קר.

I wanna be your setting lotion (I wanna be),

אני רוצה להיות קרם השיער שלך (אני רוצה להיות),

Hold your hair in deep devotion (How deep?)

להחזיק את שיערך במסירות עמוקה (כמה עמוקה?)

At least as deep as the Pacific Ocean,

לפחות עמוק כמו האוקיינוס השקט,

I wanna be yours.

אני רוצה להיות שלך.


Secrets I have held in my heart,

סודות ששמרתי בליבי,

Are harder to hide than I thought.

קשים יותר לשמור מאשר חשבתי.

Maybe I just wanna be yours,

אולי אני רק רוצה להיות שלך,

I wanna be yours, I wanna be yours.

אני רוצה להיות שלך, אני רוצה להיות שלך.

Wanna be yours, wanna be yours, wanna be yours;

רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך;

Wanna be yours, wanna be yours, wanna be yours, wanna be yours.

רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך, רוצה להיות שלך.


I wanna be your vacuum cleaner,

אני רוצה להיות שואב האבק שלך,

Breathing in your dust.

לנשום את האבק שלך.

I wanna be your Ford Cortina,

אני רוצה להיות הפורד קורטינה שלך,

I will never rust.

לעולם לא אחליד.

I just wanna be yours (Wanna be yours),

אני רק רוצה להיות שלך (רוצה להיות שלך),

I just wanna be yours (Wanna be yours);

אני רק רוצה להיות שלך (רוצה להיות שלך);

I just wanna be yours (Wanna be yours).

אני רק רוצה להיות שלך (רוצה להיות שלך).

תגובה 1:

  1. אוי תודה רבה התרגום ממש עזר לי! תוכלו גם לתרגם את Whatta Man של Salt 'N' Pepa?

    השבמחק