Top LeaderBoard

יום חמישי, 8 בינואר 2015


Gabrielle – Dreams.

גבריאלה – חלומות.




They can come true, yeah;

הם יכולים להתגשם, כן;

They can come true.

הם יכולים להתגשם.


Move a step closer,

תתקרב קצת,

You know that I want you.

אתה יודע שאני רוצה אותך.

I can tell by your eyes,

אני יכולה לומר לפי עינייך,

That you want me too.

שאתה רוצה אותי גם.


Just a question of time,

רק עניין של זמן,

I knew we'd be together;

ידעתי שנהיה ביחד;

And that you'd be mine.

ושתהיה שלי.



I want you here forever,

אני רוצה אותך פה לנצח,

Do you hear what I'm saying;

אתה שומע מה אני אומרת;

Gotta say how I feel.

צריכה לומר איך אני מרגישה.

I can't believe you're here,

איני מאמינה שאתה כאן,

But I know that you're real.

אך אני יודעת שאתה אמיתי.


I know what I want,

אני יודעת מה אני רוצה,

And baby it's you.

ומותק זה אותך.

I can't deny my feelings,

איני יכולה להתכחש לרגשותיי,

Because they are true, yeah.

כי הם אמיתיים, כן.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.


I've seen you sometimes,

ראיתי אותך לפעמים,

On your own and in crowds.

לבדך ובקהל.

I knew I had to have you,

ידעתי שאני חייבת אותך,

My hopes didn't let me down.

תקוותיי לא איכזבו אותי.


Now you're by my side,

עכשיו אתה כאן לצידי,

And I feel so good.

ואני מרגישה כל כך טוב.

I've nothing to hide,

אין לי מה להסתיר,

Don't feel that I ever could.

לא חושבת שאי פעם יהיה לי.


Do you hear what I'm saying,

אתה שומע מה אני אומרת,

Gotta say how I feel.

צריכה לומר מה אני מרגישה.

I can't believe you're here,

איני מאמינה שאתה כאן,

But I know that you're real.

אך אני יודעת שאתה אמיתי.


I know what I want,

אני יודעת מה אני רוצה,

And baby it's you.

ומותק זה אותך.

Can't deny my feelings,

איני יכולה להתכחש לרגשותיי,

Because they are true, yeah.

כי הם אמיתיים, כן.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.


I'm not making plans for tomorrow,

אין לי תוכניות למחר,

Let's live for tonight.

בוא נחיה בשביל הלילה.

I know I want you baby,

אני יודעת שאני רוצה אותך מותק,

So hold me so tight.

אז אחוז אותי חזק.


Put your arms around me,

כרוך את זרועותייך סביבי,

You make me feel so safe.

אתה גורם לי להרגיש כה בטוחה.

Then you whisper in my ear,

אז תלחש באוזני,

That you're here to stay, yeah.

שאתה פה בכדי להישאר, כן.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.



Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.


Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you.

הסתכל עליי מותק, אני איתך.

You know you gotta have hope,

אתה יודע שאתה צריך להאמין,

You know you gotta be strong.

אתה יודע שאתה צריך להיות חזק.



Dreams can come true,

חלומות יכולים להתגשם,

Look at me babe, I'm with you…

הסתכל עלי מותק, אני איתך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה