Top LeaderBoard

יום רביעי, 7 בינואר 2015


The Rolling Stones – Wild Horses.

האבנים המתגלגלות – סוסי פרא.




Childhood living is easy to do,

לחיות כמו ילד זה קל,

The things you wanted, I bought them for you.

מה שרצית, קניתי בשבילך.

Graceless lady, you know who I am;

גברת חסרת חן, את יודעת מי אני;

You know I can't let you slide through my hands.

את יודעת שאיני יכול לתת לך להחליק מבין ידיי.


Wild horses couldn't drag me away,

סוסי פרא לא יוכלו לשאת אותי מכאן,

Wild, wild horses, couldn't drag me away.

סוסי, סוסי פרא, לא יוכלו לשאת אותי מכאן.



I watched you suffer a dull aching pain,

ראיתי אותך סובלת כאבי תופת,

Now you decided to show me the same.

עכשיו החלטת להראות לי אותו דבר.

No sweeping exits or offstage lines,

שום יציאות גורפות או קווים מאחורי הקלעים,

Could make me feel bitter or treat you unkind.

יגרמו לי להרגיש ממורמר או להתנהג אלייך לא יפה.


Wild horses couldn't drag me away;

סוסי פרא לא יוכלו לשאת אותי מכאן;

Wild, wild horses, couldn't drag me away.

סוסי, סוסי פרא, לא יוכלו לשאת אותי מכאן.


I know I've dreamed you, a sin and a lie;

אני יודע שחלמתי אותך, חטא ושקר;

I have my freedom but I don't have much time.

יש לי חופש אך אין לי זמן.

Faith has been broken, tears must be cried;

האמונה נסדקה, דמעות צריכות להישפך;

Let's do some living, after we die.

בואי נחיה, אחרי שנמות.


Wild horses couldn't drag me away,

סוסי פרא לא יוכלו לשאת אותי מכאן,

Wild, wild horses, we'll ride them some day.

סוסי, סוסי פרא, נרכב עליהם יום אחד.



Wild horses couldn't drag me away,

סוסי פרא לא יוכלו לשאת אותי מכאן,

Wild, wild horses, we'll ride them some day.

סוסי, סוסי פרא, נרכב עליהם יום אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה