Top LeaderBoard

יום רביעי, 18 בפברואר 2015


Coldplay – Fix You.

משחק קר – לתקן אותך.




When you try your best but you don't succeed,

כשאתה מנסה ככל יכולתך אך אינך מצליח,

When you get what you want but not what you need.

כשאתה מקבל את מה שאתה רוצה ולא את מה שאתה צריך.

When you feel so tired but you can't sleep,

כשאתה כל כך עייף אך אינך יכול לישון,

Stuck in reverse.

נוסע בניוטרל.



When the tears come streaming down your face,

כשהדמעות זורמות על פנייך,

When you lose something you can't replace.

כשאתה מאבד משהו שאינך יכול להחליף.

When you love someone but it goes to waste,

כשאתה אוהב מישהו אך זה מתבזבז,

Could it be worse?

האם יכול להיות יותר גרוע?



Lights will guide you home,

אורות ילוו אותך הביתה,

And ignite your bones;

ויחממו את עצמותייך;

And I will try to fix you.

ואני אנסה לתקן אותך.


And high up above or down below,

וגבוה למעלה או למטה נמוך,

When you're too in love to let it go.

כשאתה מאוהב מידי לשחרר.

But if you never try you'll never know,

אך אם אף פעם לא תנסה לא תדע,

Just what you're worth.

מה אתה שווה.


Lights will guide you home,

אורות ילוו אותך הביתה,

And ignite your bones;

ויחממו את עצמותייך;

And I will try to fix you.

ואני אנסה לתקן אותך.


Tears stream down your face,

דמעות זורמות על פנייך,

When you lose something you cannot replace.

כשאתה מאבד משהו שאינך יכול להחליף.

Tears stream down your face,

דמעות זורמות על פנייך,

And I.

ואני.


Tears stream down your face,

דמעות זורמות על פנייך,

I promise you I will learn from my mistakes.

אני מבטיח לך אלמד מהטעויות שלי.

Tears stream down your face,

דמעות זורמות על פנייך,

And I.

ואני.



Lights will guide you home,

אורות ילוו אותך הביתה,

And ignite your bones;

ויחממו את עצמותייך;

And I will try to fix you.

ואני אנסה לתקן אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה