Top LeaderBoard

יום שני, 23 בפברואר 2015


Coldplay – The Scientist.

משחק קר – המדען.




Come up to meet you,

בא לפגוש אותך,

Tell you I'm sorry;

אומר לך שאני מצטער;

You don't know how lovely you are.

אינך יודעת כמה שאת ניפלאה.

I had to find you,

הייתי צריך למצוא אותך,

Tell you I need you;

לומר לך שאני צריך אותך;

Tell you I set you apart.

לומר לך שאת היחידה.


Tell me your secrets,

ספרי לי את סודותייך,

And ask me your questions;

ותשאלי את שאלותייך;

Oh let's go back to the start.

הו בואי נחזור להתחלה.

Running in circles; coming up tails;

רצים במעגלים, ללא התקדמות;

Heads on a science apart.

ללא תקשורת בינינו.


Nobody said it was easy,

אף אחד לא אמר שזה יהיה קל,

It's such a shame for us to part.

כל כך חבל שניפרד.

Nobody said it was easy,

אף אחד לא אמר שזה יהיה קל,

No one ever said it would be this hard.

אף אחד לא אמר שזה יהיה כל כך קשה.

Oh take me back to the start.

הו קחי אותי בחזרה להתחלה.


I was just guessing at numbers and figures,

חקרתי במספרים וצורות,

Pulling your puzzles apart.

פירקתי את הפאזל שלך לחתיכות.

Questions of science; science and progress;
שאלות מדעיות; מדע וקידמה;

Do not speak as loud as my heart.

לא כל כך חזקות כמו ליבי.


Tell me you love me,

אימרי לי שאת אוהבת אותי,

Come back and haunt me;

בואי ורדפי אותי;

Oh and I rush to the start.

הו ואני ארוץ להתחלה.

Running in circles, chasing our tails;

רצים במעגלים, רודפים אחרי הזנב של עצמנו;

Coming back as we are.

חוזרים למי שאנחנו.


Nobody said it was easy,

אף אחד לא אמר שזה יהיה קל,

Oh it's such a shame for us to part.

הו כל כך חבל שניפרד.

Nobody said it was easy,

אף אחד לא אמר שזה יהיה קל,

No one ever said it would be so hard;

אף אחד לא אמר שזה יהיה כל כך קשה;

I'm going back to the start.

אני חוזר להתחלה.


Oh ooh ooh ooh ooh ooh…

הו הוו הוו הוו הוו הוו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה