Top LeaderBoard

יום רביעי, 11 בפברואר 2015



Paul McCartney – How Many People?

פול מקרטני – כמה אנשים?



How many people stand in a line,

כמה אנשים מחכים לתורם,

How many people never get a chance to shine?

כמה אנשים אף פעם לא מקבלים הזדמנות לזרוח?

If you can tell me I'll gladly listen.

אם תספר לי, ארצה לשמוע.

How many people have died?

כמה אנשים מתו?



One too many right now for me,

יותר מידי בשבילי,

I wanna be happy, I wanna be free, yeah, eh.

אני רוצה להיות מאושר, אני רוצה להיות חופשי, כן, אהה.

One too many right now for me,

יותר מידי בשבילי,

I wanna see ordinary people living peacefully.

אני רוצה לראות אנשים רגילים חיים בשלווה.



How many people go for a ride?

כמה אנשים יוצאים לטיול?

How many people,

כמה אנשים,

Never make it through to the other side?

אף פעם לא מצליחים לפרוץ דרך?

If you can tell me, I'll gladly listen.

אם תספר לי, ארצה לשמוע.

So how many people have cried?

אז כמה אנשים בכו?



One too many right now for me,

יותר מידי בשבילי,

I wanna be happy, I wanna be free, yeah.

אני רוצה להיות מאושר, אני רוצה להיות חופשי, כן.

One too many right now for me,

יותר מידי בשבילי,

I wanna see ordinary people living peacefully, hey.

אני רוצה לראות אנשים רגילים חיים בשלווה, היי.


Oh now, hey now, now, hey now, now, hey now, hey yeah.

הו כן, היי כן, כן, היי כן, כן, היי כן, היי כן.


How many people will it take,

כמה אנשים עוד,

How many people for goodness sake?

כמה אנשים למען השם?

How many people? How many people?

כמה אנשים? כמה אנשים?

One too many,

יותר מידי,

 One too many right now.

יותר מידי כן.



How many people? One too many right now,

כמה אנשים? יותר מידי בשבילי,

How many people? One too many.

כמה אנשים? יותר מידי.

Hey, hey, wae, hey, hey

היי, היי, וואיי, היי, היי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה