Top LeaderBoard

יום חמישי, 12 במרץ 2015


?Amy Winehouse – Will You Still Love Me Tomorrow

אמי ווינהאוס – האם עדיין תאהב אותי מחר?



,Tonight you're mine completely

הלילה כולך שלי,

.You give your love so sweetly

אתה נותן את אהבתך במתיקות רבה.

.Tonight the light of love is in your eyes

הלילה אור האהבה בעינייך,

?Will you still love me tomorrow

האם עדיין תאהב אותי מחר?



,Is this a lasting treasure

האם זה אוצר תמידי,

?Or just a moment pleasure

או רק רגע של הנאה חולפת?

,Can I believe the magic of your sighs

האם אני יכולה להאמין לקסם באנחותייך,

?Will you still love me tomorrow

האם עדיין תאהב אותי מחר?

Yeah.

כן.



,Tonight with words unspoken

הלילה ללא מילים,

;You say that I'm the only one

אתה אומר שאני היחידה;

;The only one

היחידה;

Yeah.

כן.
,But will my heart be broken

אך האם ליבי יישבר,

?When the night meets the morning sun

כשהבוקר יגיע?



,I'd like to know that your love

הייתי רוצה לדעת שאהבתך,

;Is love I can be sure of

זו אהבה שאני יכולה להיות בטוחה בה;

.Oh yeah

הו כן.
;So tell me now, 'cause I won't ask again

אז אמור לי עכשיו, כי לא אשאל יותר;

?Will you still love me tomorrow

האם עדיין תאהב אותי מחר?

Will you still love me tomorrow?

האם עדיין תאהב אותי מחר?

Yeah;

כן;

Oh..

הו..



עוד על השיר:
מעניין במוסיקה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה