Top LeaderBoard

יום שני, 20 באפריל 2015


Dido – Hunter.

דיידו – ציידת.





With one light on in one room,

עם אור אחד בחדר אחד,

I know you're up when I get home.

אני יודעת שאתה ער כשאני מגיעה הביתה.

With one small step upon the stair,

בצעד קטן אחד על המדרגות,

I know your look when I get there.

אני יודעת מה יהיה מבטך כשאני מגיעה.


If you were a king up there on your throne,

אם היית מלך שם על כס המלוכה,

Would you be wise enough to let me go?

האם היית חכם מספיק לתת לי ללכת?

For this queen you think you own;

כי המלכה הזו שאתה חושב ששייכת לך.


Wants to be a hunter again,

רוצה להיות ציידת שוב,

I want to see the world alone again.

אני רוצה לראות את העולם לבד שוב.

To take a chance on life again,

לתת סיכוי לחיים שוב,

So let me go.

אז תן לי ללכת.


The unread book and painful look,

הספר הלא גמור ומבט כואב,

The TV's on, the sound is down.

הטלוויזיה דלוקה, הווליום נמוך.

One long pause, then you begin;

הפסקה ארוכה אחת, ואז אתה מתחיל;

Oh, look what the cat's brought in.

הו תראי מה הכניס החתול.



If you were a king up there on your throne,

אם היית מלך על כס המלכות,

Would you be wise enough to let me go?

האם היית חכם מספיק לתת לי ללכת?

For this queen you think you own;

כי המלכה הזו שאתה חושב ששייכת לך;


Wants to be a hunter again,

רוצה להיות ציידת שוב,

I want to see the world alone again.

אני רוצה לראות את העולם לבד שוב.

To take a chance on life again,

לתת סיכוי לחיים שוב,

So let me go, let me leave.

אז תן לי ללכת, תן לי לעזוב.


For the crown you've placed upon my head feels too heavy now,

כי הכתר ששמת על ראשי כבד מידי עכשיו,

And I don't know what to say to you but I'll smile anyhow.

ואיני יודעת מה לומר לך אך אני מחייכת.

And all the time I'm thinking, thinking;

וכל הזמן אני חושבת, חושבת;


I want to be a hunter again,

אני רוצה להיות ציידת שוב,

I want to see the world alone again.

אני רוצה לראות את העולם לבד שוב.

To take a chance on life again,

לתת סיכוי לחיים שוב,

So let me go.

אז תן לי ללכת.


I want to be a hunter again,

אני רוצה להיות ציידת שוב,

I want to see the world alone again.

אני רוצה לראות את העולם לבד שוב.

To take a chance on life again,

לתת סיכוי לחיים שוב,

So let me go, let me leave, let me go.

אז תן לי ללכת, תן לי לעזוב, תן לי ללכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה