Top LeaderBoard

יום חמישי, 16 באפריל 2015


Dido – Life For Rent.

דיידו – חיים להשכרה.




I haven't ever really found a place that I call home,

מעולם לא באמת מצאתי מקום שאני יכולה לקרוא לו בית,

I never stick around quite long enough to make it.

אף פעם לא נשארתי מספיק.

I apologize that once again I'm not in love,

אני מתנצלת שוב איני מאוהבת,

But it's not as if I mind that your heart ain't exactly breaking;

אך זה לא ממש שאיכפת לי שליבך לא בדיוק נשבר;

It's just a thought, only a thought.

זו רק מחשבה, רק מחשבה.

But if my life is for rent and I don't learn to buy,

אך אם חיי הם להשכרה ואיני לומדת לקנות,

Well I deserve nothing more than I get;

ובכן לא מגיע לי יותר ממה שיש לי;

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.


I've always thought that I would love to live by the sea,

תמיד חשבתי שארצה לחיות ליד הים,

To travel the world alone and live more simply.

לטייל בעולם לבד ולחיות יותר פשוט.

I have no idea what's happened to that dream,

אין לי מושג מה קרה לחלום ההוא,

'Cause there's really nothing left here to stop me;

כי אין באמת מה שיעצור אותי;

It's just a thought, only a thought.

זו רק מחשבה, רק מחשבה.


If my life is for rent and I don't learn to buy,

אם חיי הם להשכרה ואיני לומדת לקנות,

Well I deserve nothing more than I get;

ובכן לא מגיע לי יותר ממה שיש לי;

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.


 If my life is for rent and I don't learn to buy,

אם חיי הם להשכרה ואיני לומדת לקנות,

Well I deserve nothing more than I get;

ובכן לא מגיע לי יותר ממה שיש לי;

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.


While my heart is a shield and I won't let it down,

כשליבי הוא מגן ואני לא אוריד אותו,

While I am so afraid to fail so I won't even try;

כשאני כל כך פוחדת להיכשל אז אני בכלל לא מנסה;

Well how can I say I'm alive.

אז איך אני יכולה לומר שאני חיה.


If my life is for rent and I don't learn to buy,

אם חיי הם להשכרה ואיני לומדת לקנות,

Well I deserve nothing more than I get;

ובכן לא מגיע לי יותר ממה שיש לי;

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.



If my life is for rent and I don't learn to buy,

אם חיי הם להשכרה ואיני לומדת לקנות,

Well I deserve nothing more than I get;

ובכן לא מגיע לי יותר ממה שיש לי;

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.



'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.

'Cause nothing I have is truly mine.

כי כלום ממה שיש לי הוא באמת שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה